Wieczorem 25 kwietnia Ximai Food (002956) opublikował raport roczny w 2023 r. W 2023 r., Przychody osiągnęły 1,578 miliarda juanów, wzrost o 18,89%roku -i zysk netto wyniósł 115 milionów juanów, co stanowi wzrost o 6,08. %rok do roku.

Raport finansowy pokazuje, że dochód operacyjny żywności Ximai stale rośnie od momentu jej notowania w 2019 r., Przy średniej rocznej stopie wzrostu złożonego przekraczające 10%, a centrum wzrostu nadal wzrasta.W ubiegłym roku zapotrzebowanie konsumentów nie zostało zwolnione z oczekiwanych, Ximai Food wykazało rozpęd wysokiego wzrostu tego trendu.

Raport roczny Ximai Food pokazuje, że firma zawsze przywiązała dużą wagę do budowy kanałów marketingowych.Po latach pracy Ximai Food ustanowiło ogromną i wydajną sieć dealerów. Wydajność Trzy -wymiany systemu sieci marketingowej offline.System ten może szybko poradzić sobie ze zmianami rynku, dzięki czemu skala sprzedaży Ximai Foods jest stabilna w branży.Według danych z National Chain Supermarket Information Network Information, firma osiągnęła kontratak firmy w przypadku roku sprzedaży supermarketów o dużej skali.

W oparciu o dojrzałą krajową sieć sprzedaży terminali offline, Ximai Food wzmacnia również układ kanałów E -commerce, optymalizuje strukturę produktu i aktywnie rozszerza młode grupy konsumenckie.Raport roczny pokazuje, że Simai nadal utrzymuje owies online na platformie E -commerce głównego nurtu.

Jednocześnie Ximai Food nieustannie eksploruje i wdraża innowacyjne kanały, takie jak kanały przekąsek, zakupy grup społeczności, transmisje i towary, B2B, O2O itp. Te nowe kanały nadal starają Które kanały przekąsek offline wzrosły o ponad rok -3 -letni wzrost przekraczający więcej 180%.

Według autorytatywnej firmy badawczej Nielsen pokazuje, że Ximai Food nadal utrzymuje wiodącą pozycję chińskiego owsa. wzrósł do 25%.Rankingi sprzedaży offline i online są pierwszymi w branży.W 2023 r. Platforma Rinseng Micotida była pierwsza. , stając się pierwszą marką platformy platformy.

Raport finansowy pokazuje, że żywność Ximai aktywnie przeprowadzała badania i testowanie odmian owsianych i składników żywieniowych.Według raportu rocznego w 2023 r. W ubiegłym roku inwestycje badawczo -rozwojowe Ximai Food wzrosły o prawie 30%rok -rok.Zgodnie z strategią skupienia się na dużym pojedynczym produkcie roczna sprzedaż czystej płatki owsianej przekroczyła 600 milionów juanów, a produkty gwiazdowe, takie jak organiczne, mleko, owies, serie stale wzrosły. rok do roku.

Warto zauważyć, że Ximai Food wprowadziła proszek probiotyczny w oparciu o popyt konsumpcyjny na zdrowe produkty. do zachodniej kategorii produktów spożywczych pszenicy.W 2023 r. Produkty proszkowe wzrosły o ponad 80%rok -puszki probiotyczne.

Odwrotny rozwój żywności Ximai w 2023 r. Pochodzi z innowacji przedsiębiorstw i stabilnych strategii biznesowych na przestrzeni lat, a także strategicznego układu całego łańcucha przemysłowego.