Qilu.com · Błyskawicy News 30 kwietnia, Radio i telewizja Shandong, China Silk Road Group, a grupa Needis Pochon we Francji odbyła się w tripartitowej ceremonii podpisania podpisania w Paryżu we Francji.Zhou Shengkuo, redaktor -N -CHIEF SHANDONG RADIO I TELEVINII, YAN LIJIN, prezes China Silk Road Group i Prince of Needes Po, przewodniczący grupy karnej Needes we Francji podpisali umowę o współpracy.
Trzy strony zintegrują swoje korzystne zasoby, promują wymiany przemysłowe i innowacje medialne oraz zapewnią odbiorcom i czytelnikom wyższą jakość, bogatszą treść i szersze platformy komunikacyjne dla obu krajów.
Podczas ceremonii podpisania Książę potrzebujących wygłosił przemówienie i wprowadził magazyn „L’époque” (Times), podkreślając strategiczne znaczenie i perspektywy trzech stron.
W swoim przemówieniu Zhou Shengkuo powiedział, że współpraca między Shandong Radio a telewizją a China Silk Road Group i Burbal Group we Francji to stacja radia i telewizyjna Shandong, aby nieustannie wzmacniać współpracę „przyjaznych mediów” i poszerzyć „Krąg znajomych „Shandong International. Ważna miara krajowych granic i promowania wymiany cywilizacji i wzajemnego uczenia się.Jednocześnie wyeksportował projekt IP marki Radio i telewizyjnej Shandong do Paryża, Francji, Francji i wspólnie zorganizowanych wydarzeń i działań modowych, aby aktywnie służyć wzajemnym połączeniu kultury Chin -French.
W swoim przemówieniu Yan Lijin powiedział, że w przyszłości trzy partie dadzą swoje zalety i aktywnie promują oba kraje giełd kulturalnych, działalność w serii Radio i telewizyjne Shandong Radio i telewizyjne, Współ Ochrona za dziedzictwo i transakcje cyfrowe, ochrona praw autorskich, krzyżowy szkielet, szkielet, krzyżowa granica we współpracy w dziedzinie e -commerce i handlu międzynarodowego.
Po ceremonii podpisania trzy strony odbyły się w dyskusjach.
Zhou Shengkuo i Yan Lijin odpowiednio wymienili się na dwukierunkową handel Chin -French Fashion Culture and Markets Markets w głównym nurcie i głównych trendach komunikacji międzynarodowej, dwojakie działalność handlową kultury mody chińskiej i rynków marki w 2024 r. , Wspólne organizowanie działań modowych, międzynarodowych wymian kulturalnych i konkursów
W spotkaniu uczestniczył odpowiedni personel Shandong Radio and Television.
Raport/informacja zwrotna