Nowa produktywność jest wiodącą rolą innowacji, pozbycia się ścieżki rozwoju tradycyjnego wzrostu gospodarczego i sił produkcyjnych. koncepcje rozwojuTurystyka jest strategicznym przemysłem gospodarki krajowej w moim kraju. , nowe koncepcje rozwoju.
Badanie rozwoju produktów turystycznych musi zbadać rozwój turystyki.Ponieważ nowoczesne usługi technologiczne w transporcie, komunikacji i informacji nieustannie się zmieniają, zachowania turystyczne również zmieniają się, a tradycyjne metody wzrostu gospodarczego nie są już odpowiednie dla wielu obszarów. Odpowiednie, skuteczne metody i miary.
Po pierwsze, musimy analizować i studiować turystykę ze wszystkich stron.Musimy nie tylko analizować i studiować z perspektywy makroekonomicznej, perspektywy kulturowej itp., Ale także analizować i studiować z mikro perspektyw branży turystycznej, w tym działalności turystycznej ludzkiej (zachowania), łańcuchów w branży turystycznej itp. między gospodarką gospodarką a współczesną gospodarką turystyczną.
Tradycyjna gospodarka turystyczna obejmuje głównie działania turystyczne i powiązane usługi pomocnicze.Budowa obiektów turystycznych, duży i średnio rozmiarowy sprzęt turystyczny, większość dni produktów turystycznych, produkty turystyczne odkupu itp. Nie są jeszcze w zakresie tradycyjnej gospodarki turystycznej.Tradycyjny sposób promowania wzrostu gospodarczego turystyki opiera się głównie na zachęcaniu do wzrostu liczby turystów i zwiększeniu całkowitego kosztu turystyki turystyki.Obecne aukcje Hot Travel i inne konsumpcję prawie nie są uwzględnione w statystykach turystycznych.
Kiedy Zibo Grillowa podróż i wycieczka do Malaine Tianshui itp., Kiedy turyści rzucili się, używali tylko jedzenia do turystyki, zamiast tradycyjnej wycieczki turystycznej, wizytujących krewnych i przyjaciół, opieki zdrowotnej, wypoczynku i rozrywki, edukacji krótkoterminowej, biznes i biznes.
Obecnie turyści mają coraz wyższe wymagania dotyczące malowniczych miejsc. Wraz ze wzrostem liczby malowniczych sklepów.
Kiedy turyści na niektórych charakterystycznych ulicach komercyjnych znacznie wzrosną, w niektórych regionach, zgodnie z tradycyjną kulturą+myślenie o podróży, zgodnie z tradycyjnymi występami kulturowymi w celu wzbogacenia treści turystycznej, wystawy kulturalne o wysokiej gęstości na ulicach komercyjnych mogą Z łatwością nie mają czasu, aby nie mieć czasu.W jaki sposób można połączyć kulturę, turystykę i biznes, aby wzbogacić treść turystyki i kulturę rozprzestrzeniania się, czy nie wpłynie to na konsumpcję towarów turystycznych?
Przede wszystkim unikaj samochodów za zamkniętymi drzwiami.W ostatnich latach menedżerowie turystyki, zwłaszcza dilni menedżerowie turystyki, zmniejszyli możliwości wyjścia na poziomie oddolnym lub nigdy nie odwiedzali różnych miejsc ani nie sprawdzali ważności.Wielu oddolnych menedżerów turystycznych nie wie, jak wygląda rozwój turystyki, i łatwo jest ślepo ślepy podczas opracowywania środków rozwoju turystyki.Jeśli decydenci projektu wysłuchali niektórych „ekspertów” i „naruszeń popytu i ciężkiego poruszania się”, z łatwością spowoduje błędy inwestycyjne.
Po drugie, musimy używać wysokich tech zgodnie z potrzebami.Wybierz odpowiadające wysokie -tech zgodnie z potrzebami różnych branż w turystyce.Obecnie najbardziej brakiem turystyki w branży turystycznej są badania nad przyszłymi potrzebami, które często pobito ją nagłym wyglądem „Splashing Wealth”.Niektóre osoby studiują tylko produkty turystyczne i turystyczne z perspektywy produktów o wysokim stylu, ale zapominają, że zachowanie turystyczne ludzi wiąże się z tym, czy istnieje czas wolny, czas, wypoczynek i turystyka.Wiesz, ludzie nie mają wysokiego zapotrzebowania na wysokie podróże z powodu wysokich tech.
Po trzecie, musimy w pełni zrozumieć znaczenie wysokiej wydajności.Kiedy rynek turystyczny przechodzi ogromne zmiany, wciąż jest budowanie projektów budowlanych turystyki i budowanie działań turystycznych zgodnie ze starym zestawem starych zestawów.Pozornie wspaniały i energiczny, ale po otwarciu Backdoor Koro Bird wyniki recyklingu inwestycji były ponure.
Konieczne jest badanie potrzeb naukowych i badanie przyszłych potrzeb podróży.Prawdziwi eksperci to tylko menedżerowie i operatorzy oddolności, którzy uczą się rozumieć, jaka jest nowa produktywność produktywna, opanowują konkretną sytuację turystyki i rozumieją nowe prawa branży turystycznej i nową koncepcję produktów turystycznych.Eksplorują i podsumowują w rozwiązywaniu problemów, tworzą pełną nową metodę zaspokojenia potrzeb turystów i potrzebujących turystów.
Krótko mówiąc, tylko innowacje pozwalają branży turystycznej mieć wysoką, wysoką wydajność i cechy wysokiej jakości, aby stworzyć branżę turystyczną, która jest zgodna z nowymi koncepcjami rozwoju.
Źródło: China Youth Daily Client
Raport/informacja zwrotna