„… jest coś do zobaczenia, widzieć coś, wiedząc i mądre, mądrości i dobrze…” 16 nastolatków recytują „Knowing Qilu Fu”, a ośmiu nastolatków napisało „Heroy Shandong, wiedząc Qilu” – – To oszałamiające Scena podczas ceremonii otwarcia Konferencji Rozwoju Turystyki Kulturalnej Shandong w 2024 r. Wysokiej jakości rozwoju po południu 25 kwietnia.Ta interpretacja GE FU, kaligrafii, starożytnego stylu, starożytnej muzyki itp. Ogłosiła, że ​​marka turystyki badawczej w Shandong, głównej prowincji turystyki badawczej, „patrz Qilu”.
Klasyczne chińskie „See Qilu Fu” jest dostosowane do marki motywowej „See Qilu”. i działanie ”w prowincji Shandong. Esencja
Doniesiono, że marka badawcza zbuduje „Nishan Holy Realm” (kultura konfucjańska), „Jego Majesty Palace” (Kultura Qi), „Mengshan Yishui” (Kultura Czerwona), „Yellow River wchodzą do morza” (kultura Yellow River) oraz inne studia Matrix marki turystyki, planując uruchomić produkty z linii tematycznej.
„See Qilu” ma na celu popieranie postawy, emocji i wartości „super podróży”, podkreślenie i podkreślenie na scenę historyczną, odbywać się do źródeł kulturowych, powrót do życia folklorystycznego i zdefiniowanie prowincji Shandong jako otwartej klasy bez murów, Scenariusze klasy i zglobalizowane klasy, przekształcając więcej zasobów kulturowych o wysokiej jakości w Shandong w widoczne, dobrze znane, kompetentne i rozsądne doświadczenia i produkty na drodze do badań, aby każda przestrzeń turystyczna badań stała się „wglądem w klasę” Doświadczenie turystyczne, aby „zobaczyć Qilu”, aby każdy studiowany uczestnicy turystyczni mogli odkrywać kulturę poprzez wzrost i wiedzę, mieć poczucie nauki, zdobyć coś, wiedzieć, jakie podróże i podróże.
Raport/informacja zwrotna