Liu Zhanliang, obecnie wiceprezes Shangluo Middle School w Shaanxi, starszy nauczyciel w gimnazjum i lider dyscypliny matematyki Shangluo High School. .


  Wyjdź ludzi z cnotami, interpretuj poświęcenie z miłością


  Liu Zhanliang dołączył do frontu edukacyjnego w 1981 roku.Przez ponad 30 lat zawsze przestrzegał linii frontu nauczania i uważa „uczenie się wysoko jako nauczyciela, a on jest tylko fanem” jako motto.Liu Zhanliang ma głębsze zrozumienie misji edukacji.


  Liu Zhanliang wie, że studenci na obszarach górskich nie są łatwe do nauki.Dlatego w trakcie edukacji i nauczania nalał ognistą miłość do studentów.W jego oczach nie ma „biednego ucznia”, a uczniowie mają tylko różnice w poznaniu, emocjach i postawie.Aby promować ogólny zdrowy wzrost klasy, w rozmieszczeniu miejsc, pozwolił uczniom z różnymi samokontroli i różnymi dyscyplinami na siebie, pomagając sobie nawzajem i skutecznie poprawić ogólny poziom zarządzania klasą i Jakość uczenia się.


  Liu Zhanliang zasiewał miłość do serc uczniów.Kiedy uczeń wszedł do trzeciego roku szkoły średniej, jego ojciec nagle zmarł, jego rodzina była zawstydzona, a uczeń stanął przed szkołą.Po tym, jak Liu Zhanliang zrozumiał tę sytuację, wielokrotnie pocieszał ucznia i opowiadał się za tym, że koledzy z klasy przekazali pieniądze, aby pomóc mu przejść trudności i z powodzeniem przyjęty na Xi’an Petroleum University.Istnieje również uczeń w klasie o godzinie 11 wieczorem z powodu jego ciężkiej pracy. odbieranie telefonuNastępnego dnia poprosił swoją rodzinę o pyszne posiłki i wysłał je do łóżka ucznia.


  Pewnego razu uczeń opuścił dom za kłótnię z rodzicami.Liu Zhanliang wiedział o tym. .Pod edukacją pacjentów Liu Zhanliang uczeń w końcu wrócił do domu z rodzicami, a jego rodzice zostali głęboko poruszeni.


  Liu Zhanliang dba także o biednych studentach rodzinnych.Kiedy zobaczył cienkie ubrania niektórych uczniów i ciężkie figurki, był zaniepokojony i objął prowadzenie w proponowaniu członków partii parę członków partii z biednymi studentami na spotkaniu oddziału oraz opowiadając się za wszystkimi klasami w celu przekazania i przekazywania ubrań .Aktywnie skontaktował się również z sędziami trzeciego sądu pośredniego Shangluo, co skłoniło ich do pomocy przeciwnikowi z 10 studentami dorastającymi i zmienił warunki życia tych studentów.Często kupuje bawełniane ubrania, buty i skarpetki dla studentów z trudnościami w trudnościach ekonomicznych.


  Ustanowić firmę z starannością i wykorzystają trwałość do interpretacji wydajności


  W ciągu ponad 30 lat kariery edukacyjnej i nauczycielskiej Liu Zhanliang był zaangażowany w nauczanie i badania matematyki w szkołach średnich.Nie tylko zgromadził bogate doświadczenie dydaktyczne, ale także stworzył wyjątkowy styl dydaktyczny, stając się liderem matematyki w branży.Nauczanie Liu Zhanliang zajmuje szkolenie matematycznego myślenia uczniów jako rdzenia i w celu stymulowania innowacyjnego myślenia uczniów. i naprawdę odzwierciedlają, że uczniowie są klasami w klasach.Każda klasa, uczniowie są skoncentrowani i aktywni.


  Liu Zhanliang doświadczył nauczania matematyki w gimnazjum.W 1986 roku szkoła zorganizowała go jako nauczanie matematyki w szkole średniej.W pierwszych trzech latach nauczania w szkole średniej nauczył się od starych nauczycieli z otwartym umysłem i starannie zbadał powiązane prace.W ciągu trzech lat napisał notatki do nauki 120 000 słów.Od tego czasu jest zaangażowany w eksplorację i praktykę metod nauczania, a stopniowo wyrosł na nauczyciela szkieletu i przedmiotu przedmiotu gimnazjum Shangluo.Poprzez aktywną eksplorację i badania podzielił lekcje matematyki na cztery kategorie: typ koncepcyjny, badanie typu, typ ćwiczenia i typ przeglądu, uzupełniony odpowiednimi krokami „wskazówek, dyskusji, wykładu i praktyki”.Grupa nauczania i badań matematyki wykorzystuje to jako doświadczenie do promowania aplikacji wśród nauczycieli matematyki.


  Liu Zhanliang jest liderem zespołu nauczania i badawczego matematyki oraz liderem zespołu przygotowawczego w szkole średniej. Podstawowa wiedza i matematyczne metody myślenia w celu zwiększenia matematyki uczniów przeciwko matematyce.


  Pełniąc funkcję dyrektora szkoły, pomimo zajęć, Liu Zhanliang zawsze nalegał na przyniesienie dwóch klas matematyki. jako podstawa branży.


  Historia wyjaśniająca mądrość z badaniem słów


  Liu Zhanliang uwielbia badania, myśli o praktyce i praktycznej.W 1990 roku, w wieku 27 lat, był liderem nauczania i badań matematyki.


  W latach 1990–1995 Liu Zhanliang promował w szkole „Experimpu Experience Experience”.Opowiada się za 5 „kursem działań matematycznych” w semestrze w grupie dydaktycznej i badawczej w celu zbadania sposobu poprawy zainteresowania matematyki uczniów.Pod jego przywództwem grupa nauczania i badań matematyki prowadziła działania nauczania i badawcze, które były silne i silnie promowane nauczanie.Liu Zhanliang zwraca także szczególną uwagę na uprawę młodych nauczycieli. że młodzi nauczyciele mogą szybko zrobić jedną stronę.


  Nauczanie i badania pochodzą z nauczania i służby nauczania.W trakcie długoterminowych działań nauczania i nauczania Liu Zhanliang zbadał pomysły nauczania i badawcze „uczenia się”, chwytania „zarysu” i „praktykowania” pomysłów nauczania i badań „ćwiczenia”. „Nauczanie” i „nauka uczniów” mają jasny kierunek.Podejście to zostało awansowane na inne grupy nauczania i badawcze z grupy matematyki, promując nauczanie i nauczanie i badania w różnych kluczowych szkołach średnich w mieście.W latach 1998–2001 przewodniczył tematu nauczania i badań „Praktyka i studiowanie w nauczaniu matematyki odgrywania roli studentów”; -Wymiarowa geometria zorganizowana przez Centrum Nauczania i Badań Shangluo Gimnazjalnia Gimnazjum w latach 2004–2006 „Badania eksperymentalne; 2008-2009 Udział w badaniu badania statusu badań i gwarancji instytucjonalnej uczniów szkół średnich w„ Reforma programu nauczania Środowisko „; w 2007 r. Brał udział w„ jedenastym pięcioletnim planie ”Kluczowego tematu planowania„ Badania dotyczące poprawy objętości nauczania w klasie ”.Wyniki badań mają szeroki zakres wpływów w prowincji, a nawet w kraju.


  Od czasu wdrożenia nowego programu nauczania Liu Zhanliang był odpowiedzialny za konkretne ustalenia dotyczące wdrażania wdrażane przez Nową Organizację Szkoły. Nowe wdrożenie programu nauczania doskonałych przypadków dydaktycznych.


  „Jedno centrum” wymaga, aby każdy wykładowca i personel w pełni zrozumieć i uchwycić podstawową koncepcję „zorientowanej na studenta”;


  „Dwa kluczowe punkty” to innowacja modelu szkolenia talentów i wykorzystują skuteczność optymalizacji skuteczności klasy jako podgatunku, aby promować kompleksowy rozwój uczniów jako punkt końcowy.Optymalizuje skuteczność nauczania w klasie, prowadzi nauczycieli do wykonywania „lekcji w każdy poniedziałek” nauczania i badań oraz udoskonalania dokładności treści nauczania w klasie, szczegółów metody nauczania i gęstości zdolności w klasie, dzięki czemu nauczanie w klasie nauczanie jest bardziej ukierunkowany i bardziej skuteczny;


  „Trzy sterowanie” polega na ustanowieniu kompleksowego systemu nauczania i badań opartego na szkole, przyjmowaniu zbiorowych lekcji, otwartych kursów i badań przedmiotowych jako platformy wdrażania i staranie się zrealizować pomysły edukacyjne nauczycieli od „obsługi” do „odpowiedzialności”. „Zwróć się do„ Typu badań naukowych ”, trasa metody przeniosła się z„ tradycyjnego typu ”na„ typ innowacyjny ”, osiągając w ten sposób poprawę zdolności nauczycieli, poprawę zdolności naukowych nauczycieli oraz poprawa jakości nauczania;


  Zasada „czterech uwagi” jest zwrócenie uwagi na inicjatywę uczniów, aby odkryć, kształtować i budować główną pozycję uczniów w procesie uczenia się; Zwróć sobie uwagę na podstawy działań dydaktyczny Inne;


  W ramach organizacji i koordynacji Liu Zhanliang, każda grupa dydaktyczna i badawcza opracowała w sumie 48 kursów szkolnych, obejmujących szeroki zakres aspektów, a wiele z nich jest popularnych wśród uczniów.Nauczyciele gimnazjum Shangluo wyprodukowali multimedialne oprogramowanie do nauczania. Nowe informacje o szkoleniu programu nauczania zredagowane przez Biuro Edukacji Miejskiej oraz Biuro Nauczania i Badań;W październiku 2007 r. W kwietniu 2008 r. Shangluo przeprowadziła gimnazjum „Xi’an -Shangluo High School Nowe programy nauczania”; Nowy program nauczania Zespół badawczy przybył do gimnazjum Shangluo w celu zbadania i wysokiej oceny wdrażania i skutków nowego programu nauczania Shangluo.Shangluo Middle School otrzymał tytuł Shaanxi Provincial School opartej na szkole ds. Edukacji i badań badań, naukowym School Star School, zaawansowane jednostki badań naukowych i praktyki w prowincji Shaanxi oraz szkoły w Shaanxi Provincial Teachers Development and Education Resources i edukacja zasobów rozwoju i edukacji & D baza.


  Szczere zasłużone, casting z ciężką pracą jest genialny


  W sierpniu 2007 r. Liu Zhanliang był dyrektorem biura spraw akademickich w gimnazjum Shangluo i był odpowiedzialny za szkolny nauczanie naukowe, szkolenie nowych nauczycieli i konwencjonalne zarządzanie.


  Kiedy dyrektor Biura Spraw Akademickich po raz pierwszy zaczął od sesji dydaktycznej, aby szukać najlepszych wyników dydaktycznych.Przewodniczył rewizji szkolnego systemu inspekcji codziennej egzaminu i przedstawił szczególne wymagania dotyczące jakościowych i ilościowych wymagań dotyczących przygotowania nauczycieli, korekcji prac domowych, inspekcji poradnictwa i wielu innych linków.W celu szkolenia nauczycieli na początku podium zaproponował cel treningowy „rok w drodze, dwa lata adaptacji i trzy lata wyboru wiązki” i zorganizował starych nauczycieli, tworząc „niebieski niebieski „Połącz z nowymi nauczycielami.Wspólna grupa nauczania i badawcza i grupa klasowa będzie regularnie organizować raportowanie wielopoziomowe, kursy badawcze i kursy demonstracyjne oraz posiadać pełną zdolność nauczania w szkole, aby nauczyć działań w celu jak najszybszego dostosowania się do nauczania w szkole średniej.Musi zorganizować czas na słuchanie lekcji w każdym semestrze, odkryć i rozwiązywać nowe problemy w rozwoju nowych nauczycieli w czasie i pomóc nowym nauczycielom szybko i zdrowie.


  W 2011 r. Liu Zhanliang był wiceprezydentem odpowiedzialnym za dydaktykę, a nawet poświęcił całą swoją energię wszystkim aspektom zarządzania nauczaniem szkoły.Wielokrotnie prowadził kadry zarządzania klasami i nauczycieli młodych klas do odwiedzania i wymiany w obcych krajach, nauczył się uczyć się z efektywnego modelu nauczania i zarządzania w klasie oraz przewodniczył badaniu i sformułowaniu „Shangluo Gimnazj Gimnazj School Effisction Classroom Plan”, Opracowano i wydrukował „Komporowanie materiałów szkoleniowych o wysokiej wydajności w Shangluo Middle School”.Kierowane nauczaniem „wydajnych klas”, kompleksowe praktyczne zdolności uczniów i umiejętności innowacyjne były stale ulepszane.W 2012 r. Szkoła zorganizowała nauczycieli i uczniów, aby uczestniczyli w konkursie innowacyjnym Shangluo Science and Technology i zdobyli dobre wyniki.


  Doskonałe i szlachetne nauczyciele, wykwalifikowane i wykwintne metody nauczania, rygorystyczny i szczegółowy styl nauczania i badań, naukowe i skuteczne środki zarządzania, tak że Liu Zhanliang jest mile widziany przez uczniów, szacunek kolegów i pochwały ze strony społeczeństwa.