Pogoda staje się cieplejsza, a projekty komercyjne w okręgach zewnętrznych stały się najlepszym wyborem dla konsumentów.Pod błogosławieństwem częstych koncertów popularność Huaxi Live · Wukesong wzrosła niedawno to kompleksowe ciało. Połączenie genów, takich jak ART, pozwala lokalnym grupom konsumenckim odczuwać tutaj kombinację różnych stylu życia.

Powstać z miejsca olimpijskiego

Dzisiejszy Huaxi Live Wulinatong to jedno- miejsce konsumentów w Pekinie, ale jest nierozerwalnie związane z fundamentem genów sportowych.Odpowiednia osoba odpowiedzialna za Huaxi Live, Wushu, ujawniła, że ​​stadion Wusong ma około 80 nieprzerwanych konkursów i koncertów każdego roku, stając się najwyższym miejscem wykorzystania w Pekinie.

Podwójne miejsce olimpijskie Wusong było gospodarzem serii popularnych występów i wydarzeń.Ponadto miejsce odbyło się również wiele wysokich wydarzeń sportowych. dla fanów sportu.

Jako jedyne prywatne podwójne olimpijskie miejsce w kraju, Wukesong przeszedł wspaniałą transformację ze stadionów na żywe kompleksy komercyjne.Wushuatong, kierowany przez rząd polityczny w Pekinie, przyjmuje kompleksową operację klastra i ma wciąganie jako punkt wyjścia.

Po tym stadionie na świecie, Huaxi Live · Wukesong stale rozszerzał swoje terytorium sportowe i kolejno uruchomił nowe projekty, takie jak parki koszykówki, centra lodu i zabawne obiekty sportowe.Park koszykówki, jako raj dla entuzjastów koszykówki, zapewnia bogate zajęcia koszykówki i profesjonalne obiekty treningowe;Ponadto Huaxi Live · Wusong wywiera także sport -dzieci, zabawne sporty itp., Z ponad 10 miejscami sportowymi, w tym Badminton, Tennis, Football i Fun Sports przygotowane do zajęć rodziców, takich jak lekki i gładki zjeżdżalnia , Puste przejście, 124 metry długości tęczy itp., Które wzmacnia łańcuchy zużycia rodzica.

Dodanie tych projektów sportowych nie tylko wzbogacono sportową konotację Huaxi Live · Wusong, ale także wprowadził nową witalność do rozwoju branży sportowej w Pekinie i kraju.Huaxi Live Wusong prowadzi nowy trend rozwoju sportów miejskich dzięki unikalnym funkcjom sportowym.

Napędzać wzrost funkcji biznesowych

Każdej gry i wydajności, nie można nie docenić efektu jazdy.Według powyższej osoby, która jest obecnie odpowiedzialna, Huaxi Live · Wusong’s Working Day ma 60 000 osób, 140 000 osób w weekend, 170 000 osób na głównych festiwalach, koncertach i konkursach oraz prawie 20 milionów ludzi przez cały rok .

Oprócz potrzeb obywateli, aby zaspokoić potrzeby obywateli, Huaxi Live · Wukesong, Huaxi Live Wusong może również zaspokoić potrzeby kolacji konsumentów, rozrywki rekreacyjnej, interakcji rodzica i innych potrzeb.Według doniesień, spośród ponad 200 kupców w okolicy, kupcy cateringowi stanowili stosunkowo duże, a większość z nich była widziana z markami Catering i Online Celebrity.

Wraz z coraz gorącym i dojrzałym dzielnicy komercyjnej Huaxi Live · Wukesong wprowadził także wiele mediów, małych i mikro, obejmujących formę kulturowej, sztuki i interakcji technologicznej.

Huaxi Live Wusong będzie nadal zwiększać swoje wysiłki w budowie dzielnicy biznesowej.Powyższa osoba odpowiedzialna za ujawnienie, że Huaxi Live Wusong planuje rozszerzyć działalność Huaxi Live · Wushu, dystrykt Matssui.Nowy obszar biznesowy wprowadzi najnowocześniejszą technologię, taką jak Yuan Universe na podstawie odziedziczenia istniejącego formatu wciągającego interaktywnego doświadczenia, aby interaktywne wrażenia zostaną dodatkowo zaktualizowane.

Jednocześnie North District Commercial koncentruje się na „wciągającym interaktywnym doświadczeniu kulturowym” w formacie branży inwestycyjnej i będzie zróżnicowana z lądowaniem marki i uzupełnia południową dzielnicę, aby nadrobić brak obszaru komercyjnego i numeru marki w Dystrykt południowy.Wprowadzenie uwagi Huaxi Live Wusong nie tylko zwiększa kulturową konotację dzielnicy biznesowej, ale także przyciąga więcej konsumentów z popytem na kulturę.

Doniesiono, że Huaxi Live Wusong zdobył wiele wyróżnień od czasu otwarcia w 2017 r., W tym krajowe dzielnice turystyczne i rekreacyjne, agglomeracja z konsumpcji turystyki Nation Pierwsze cztery nocne punkty orientacyjne w Pekinie, dziesięć najlepszych punktów orientacyjnych konsumpcji kulturowej w Pekinie i dziesięć najlepszych marek komercyjnych w Pekinie, stały się nowym światem rozrywkowym, który prowadzi wysokiej jakości życie i modę.

Wzbogacić witalność biznesu Pekinu

W dzisiejszych czasach Huaxi Live Wusong do pewnego stopnia stał się blokiem demonstracyjnym dla integracji podróżników w Pekinie.W tym roku Pekin poprawi jakość dostaw komercyjnych pod względem komercyjnych przewoźników i budowania marki.Z jednej strony Pekin wprowadzi politykę wspierania poprawy jakości dzielnicy biznesowej i polityki rozwoju wysokiej jakości komercyjnych ulic pieszych, wspiera modernizację i transformację podmiotów komercyjnych oraz stworzyć inteligentną dzielnicę biznesową, inteligentne sklepy, sklepy inteligentne, sklepy inteligentne, sklepy inteligentne oraz dzielnice biznesowe ds. Rozwoju podróży komercyjnych i kulturalnych (centra handlowe).

Huaxi Live Wusong zaspokoił zróżnicowane potrzeby konsumentów z wciągającym doświadczeniem, stając się ważnym miejscem docelowym, które przyciągają konsumentów krajowych i zagranicznych, a także będzie wprowadzać innowacje, rozwijać i poprawić wrażenia konsumentów.Jeśli chodzi o szczegóły, takie jak tworzenie atmosfery, Huaxi Live Wusongsong zainwestował ponad 40 milionów juanów w lekkie oświetlenie od czasu otwarcia w 2017 roku i ma na celu stworzenie lepszej atmosfery rozrywkowej nocnej.

Aby przyciągnąć więcej młodych konsumentów do zameldowania, Huaxi na żywo · Wusong zbudował także wiele punktów zdobywania gwiazd w dzielnicy biznesowej, takich jak ściany kwiatowe w korytarzu metra Wusong, ściana miłości tego samego serca, haha Lustro, lustro, lustro, lustro, lustro, lustro, zabawne rzeźby w dzielnicy biznesowej.

Ponadto projekt zachęca do różnych rodzajów śpiewaków i wykonawców ulicznych do występów na miejscu, nie tylko tworząc dobrą atmosferę zakupów dla konsumentów, ale także zapewnianie amatorom śpiewakom miejsce na pokazanie własnej przestrzeni.

Jednocześnie, aby promować rozwój wysokiej jakości komercyjnych ulic pieszych, Pekin specjalnie sformułowany.Celem jest to, że do 2025 r. W każdej dzielnicy powstanie co najmniej jedna ulica pieszych o wysokiej jakości, aby stworzyć charakterystyczny wzór.Środki obejmują wzmocnienie układu planowania, optymalizację alokacji formatów, poprawę organizacji ruchu, upiększanie środowiska, poprawę obiektów użyteczności publicznej, przyspieszenie inteligentnych modeli budowlanych i innowacyjne modele zarządzania.Rząd zwiększy wsparcie polityczne, zachęca do brandaryzacji, charakterystyki i rozwoju międzynarodowego oraz wzmocni nadzór i usługi.Poprzez mechanizm oceny upewnij się, że wdrożenie zadania i wspólnie promuj dobrobyt i rozwój komercyjnych ulic pieszych.

Jako kompleksowy punkt orientacyjny, który integruje kulturę, biznes, turystykę i sport, Huaxi Live · Wusong w pewnym stopniu wniósł pozytywny wkład w wzrost gospodarczy i dziedzictwo kulturowe Pekinu.Jego wyjątkowy model biznesowy i innowacyjne doświadczenie konsumentów przyciągnęły dużą liczbę turystów i konsumentów, napędzając rozwój otaczającego biznesu, zwiększanie wzrostu zatrudnienia i promowanie rozwoju gospodarczego miasta.

W powiązanym planowaniu Pekinu w celu budowy międzynarodowego miasta konsumenckiego wymagania i oczekiwania projektów kulturalnych i podróży biznesowych są bardzo jasne i wysokie.Takie projekty są uważane za ważny silnik promujący rozwój gospodarczy miejski i zwiększyć międzynarodowy wpływ miasta.W przypadku Huaxi Live Wusong nadal konieczne jest zagłębienie się w lokalne cechy kulturowe.