Rysunek ①: Uczniowie z etnicznej szkoły podstawowej w Polyhua w prowincji Republic of Qinghai.Zdjęcie z Zhang Xuejun ②: Guizhou Village Village Village, Liuzhi Special Economic Streone, Lipanshui City, Prowincja Guizhou.Zdjęcia ludzi ③: Dzieci w przedszkolu w dzielnicy Yiling, w Yichang City, prowincja Hubei bawią się szczęśliwie.Zdjęcie Leslie Cheung


  Obawiam się, że żadna przyczyna na świecie nie może mieć większego wpływu niż edukacja na naród.Na przykład w XIX wieku w XIX wieku cztery główne nauczanie i pięć klasyków w naszym kraju, w XX wieku, zostały w pełni przeniesione na nauczanie, historię, historię.Wynika to z faktu, że artyleria i ogień zachodnich przemysłu popchnęły Chiny do puli krwi.


  Wiele osób uważa, że ​​z powodu wynalezienia silnika parowego Vavata na Zachodzie jest era przemysłowa.W rzeczywistości duża liczba szkół, które nie uczyły wiedzy przemysłowej, jest to niemożliwe dla epoki przemysłowej.Jak duża jest siła edukacji?


  Pomyśl o tym, pionierzy chińskiej partii komunistycznej w 1921 r. Nauczyli się nowych badań.Bez wpływu nowych badań nie będzie narodzin Komunistycznej Partii Chin.Lu Xun był prywatną szkołą, gdy był młody, i nie został Lu Xun bez czytania nowych studiów.Jednak nawet gdyby w Chinach było 10 000 Lu Xun, nie wystarczyło, że miliony nauczycieli mogłyby nauczyć nowych badań, aby rozpowszechniać odległe obszary w Chinach, aby zaktualizować strukturę wiedzy całego chińskiego narodu.Można zauważyć, że zwłaszcza okres przejściowy głównej edukacji jest matką, która wyhodowała nową politykę, nową gospodarkę, nowe wojsko, nowe prawa i sztukę, i stworzyła nową erę kultywowania nowych ludzi.Wielka rola nauczycieli jest niezastąpiona.


  Wraz z pojawieniem się sprzętu do wymiany komputerowej kraje na całym świecie po raz kolejny stanęły przed dużą odpowiedzialnością za tworzenie nowej edukacji w erze informacyjnej.Ilekroć transformacja głównej edukacji musi zacząć od zmiany programu nauczania i zacząć od reformy edukacji podstawowej.Dlatego uważam, że reforma kursów edukacyjnych podstawowych rozpoczęła się w moim kraju we wrześniu 2001 r. Była przełomem i projektem do włosów nowej edukacji w erze informacyjnej.


  Odwiedziłem praktykę tej głównej reformy programu nauczania i przez wiele lat napisałem „nową burzę edukacyjną”.Widzę głęboko, ponieważ komputery zmieniają świat, jak burze z biegiem na całym świecie, mój kraj pilnie musi stworzyć nową edukację w zakresie kompatybilnych z tym ogromnego projektu.W takim okresie poważnej edukacji nie możemy stawić czoła edukacji w sekwencjach polityki, gospodarki, technologii, wojska, prawa, kultury, edukacji, zdrowia, sportu, planowania rodziny i innych sekwencji.Zmiany edukacyjne to zmiany, które determinują powyższy rozwój odnowienia.Można to tutaj docenić, co jest „priorytetową edukacją rozwojową”.


  Chcemy się zmienić, że mój kraj rozwinął 100 lat edukacji w epoce przemysłowej.


  Jednak wyzwania, które napotykamy, są również niezwykle ogromne.Wyzwanie wiele złożonych czynników zmieszanych w kraju i za granicą.Od czasu wznowienia egzaminu wejściowego w moim kraju miliony gospodarstw domowych przeszkoliły swoje dzieci, aby poszły na studia na studia.Ale jednocześnie produkty wysokie w erze informacyjnej w krajach rozwiniętych należały do ​​Chin. Uwaga na „wysokie wyniki”.Wydaje się, że „Edukacja egzaminu wstępnego” wydaje się mimowolnie spowodowana „edukacją zorientowaną na egzaminację”, która wydaje się nienormalna.


  W czerwcu 1999 r. Centralny komitet Partii Komunistycznej Chin ogłosił „decyzję o pogłębianiu reformy edukacji kompleksowej edukacji wysokiej jakości” i był zaangażowany w poprawienie „edukacji zorientowanej na egzamin”.W czerwcu 2001 r. Rada Państwa wydała „decyzję o reformie i rozwoju edukacji podstawowej”, która w tym roku promowała reformę krajowej edukacji podstawowej.Tym razem „największa reforma programu nauczania od założenia nowych Chin” jest nie tylko znacząca, ale wyniki osiągnięte w wielu strefach eksperymentalnych reformy programowej są również znakomite.


  Jednak model nauczania testowania jest nadal poważny.W trakcie tego procesu duża liczba „pomocy dydaktycznych” i „klas korepetycji” i „ulepszonych klas” generowanych w trybie testowym stopniowo tworzyła „łańcuch ekonomii egzaminacyjnej”, stając się upartym wrogiem poważnego uprowadzenia i krzywdzącym edukację mojego kraju.Niezliczeni rodzice wydają się być nabywcą, który musiał zostać porwany w tym „łańcuchu gospodarki egzaminacyjnej” w ostateczności.


  W wielu latach śledzenia i wywiadów zostałem poruszony przez ekspertów i nauczycieli, którzy niestrudzenie poświęcili reformie programu nauczania! Pierwsza linia.To ich nieustanne wysiłki skłoniły mnie do napisania kolejnego „sumienia edukacyjnego”.


  Aby przezwyciężyć uparte „testowanie edukacji”, o co powinniśmy zapytać o fundamentalne zadanie edukacji? Autonomiczna świadomość.Drugim ważnym zadaniem jest kultywowanie zdolności ludzi do zrozumienia przyrody i społeczeństwa oraz ich przepisów rozwojowych.Trzecie co do wielkości zadaniem jest kierowanie i kultywowanie zdolności uczniów do nauki kultury i technologii.


  Opisuje to trzy podstawowe zadania edukacji, ponieważ widzę, ile uczeń jest oceniany za pomocą wyniku testu.Badanie wielu szkół jest głównie zmagania się z wiedzą uczenia się.Talent, który jest podany, obejmował dwa aspekty: ludzi i talenty od czasów starożytnych, a stosunek dorosłych jest ważniejszy.Wzrost i prawdziwy talent osoby nie może brakować szerokiego umysłu, ideałów, emocji, odwagi, wytrwałości, innowacyjnej świadomości i cierpienia.Nawet jeśli brakuje jednego z nich, może być oszołomiony w trudnej sytuacji przyszłości.


  Na początku 2012 r. Ministerstwo edukacji ogłosiło nowe standardy programu nauczania na etapie edukacji obowiązkowej.Nowy standard programu nauczania obejmuje wszystkie dyscypliny od pierwszej klasy do gimnazjum wśród nich. Wąski tryb nauczania podręcznika próbuje otworzyć szerokie horyzonty i szerokie umysły uczniów.Promowanie nowego standardu programu nauczania zostanie promowane w celu pogłębienia reformy programu nauczania.


  Nowa edukacja w moim kraju w XXI wieku musi zostać utworzona na podstawie tego w -głębokiej i trwałej reformie edukacyjnej, ponieważ skrapla życzenia i przyszłość każdego ucznia oraz praktyczne interesy każdej rodziny.Niewątpliwie zmieni metody uczenia się i skład wiedzy Chińczyków w nowym stuleciu, poprawi zdolność twórczych, poprawia jakość ludzi i skutecznie promować wielkie odmłodzenie narodu chińskiego.


  Taka chwalebna historyczna misja jest przed naszym pokoleniem.Nie ma powodu, aby nie czuć jego wezwania.Aby osiągnąć tak dużą transformację edukacyjną, nie jest to tylko kwestia systemu edukacji, ale wymaga zrozumienia i wsparcia całego ludzi.Osobiście mamy okazję dodać trochę konstrukcji, a nasze małe życie może również zdobyć promień światła.


  Wang Hongjia