Witam wszystkich, jestem Tiną.

Czy jesteś bardzo zazdroszczony blogerów dla smakoszy i zarabiasz pieniądze podczas jedzenia i picia?

Czy zazdroszczysz im ich, oczywiście gotując trzy posiłki dziennie takie jak ty, ale czy możesz dokonać niezliczonych fanów i sto odpowiedzi?

Tak, blogerzy dla smakoszy nie tylko wyglądają pięknie, ale także zarabiają.

Ale teraz pole jedzenia jest rzeczywiście coraz bardziej zwinięte, a zwykli ludzie wydają się nie mieć szans.

Ale czy tak naprawdę jest?

W rzeczywistości, zwykłym ludziom trudno jest osiągnąć duży poziom dziesiątek milionów poziomów, ale po rozpoczęciu pracy nie ma problemu z zmiażdżeniem dochodów.

Dzisiaj ten artykuł podzieli się z Tobą trzema kombinacjami Track Food Plus 1, aby zrealizować kartę atutową, pomagając grać w King Fried, przekształcić się w blogera dla smakoszy!

Można powiedzieć, że nie jest to wyśmienity, że Vlog, ocena dla smakoszy, przepisy na samouczek żywności, sklepy z poszukiwaniem żywności?

Ale w rzeczywistości rozmiar cząstek może być cieńszy.

Na przykład jest zbyt wiele potraw na jedzenie, ale czy widziałeś swoją matkę, która daje tylko delikatne śniadanie twojej córki?

Jest dziwną matką na śniadanie.

Jaki jest rynek bardziej niż nauczanie ludzi gotowania?Naucz pracowników wydawania trochę pieniędzy na obiad.

Dziennik Huanga Daxiana, codziennie publikując własne posiłki w pracy, pełne koloru i zapachu, cena jest tania, proszek pochłania 637 000, oferta reklamowa wynosi 30 000 plus, może oszczędzać i zarobić.

Widzicie, że ich utwory są wystarczająco podzielone i mogą nadepnąć na zainteresowania odbiorców.

Dzięki tej karcie kombinacji dostępna jest twoja wyjątkowość i punkty pamięci.

Jeśli jednak chcesz zagrać tę kartę, musisz pomyśleć o kilku pytaniach:

Wymień odpowiedzi na te 4 pytania, a następnie zrób pytanie połączenia, Twoja karta zostanie wyraźnie przedstawiona.

Na przykład, jeśli jesteś matką, musisz stworzyć żywność pomocniczą dla dziecka.

Lub jesteś imprezą, która tracą na wadze.

Może to być akademika dla konta oceny utraty tłuszczu i przekąsek oraz podzielić się pysznymi i nie pysznymi, co zdecydowanie może pomóc wielu siostrom i ruchom ruchu.

Podobnie jak następująca treść, jest 353 000 pochwał.

Jedzenie plus historie, absolutnie wychodzące z broni.

Oglądając dziewięć dziewięciu blogerów, prawie każde wideo zostało przedstawione z nią i jej syna, a następnie podzieliło się praktykami żywnościowymi.

Podobnie jak ten artykuł, „oszukuje” swojego syna, aby jeść marchewkę, ale czy myślisz o tym, czy każda matka, która chce, aby dzieci jedzą warzywa?Dlatego 460 000 pochwały jest po prostu normalne.

Ta rutyna opowieści+jedzenie zebrała również 4,45 miliona fanów, YYDS!

I oni:

Mała gwiazda opowiada historię robienia bento dla swojego młodszego brata i płaczu wszystkich swoich kolegów z klasy.

Mała hodowca cukru opowiada historię blogerów, którzy pomogli jej mężowi oprzeć się cukru.

Znajdziesz go, te historie są temperaturą, dzięki czemu blogerzy poczują się dobrze.

Ponadto w historii są postacie, postacie, charakter, różnicowanie i atrybuty IP.

Krótko mówiąc, warto spróbować.

Oczywiście historię nie można opowiedzieć ślepo.

Daj każdemu formułę treści: Cordon+Pork Belly+Lopard Tail.

Kuzyn jest wprowadzeniem historii otwierającej.

Belly wieprzowe jest częścią produkcyjną środkowego jedzenia.

Lampart Tail oznacza, że ​​ostateczna prezentacja żywności powinna mieć mocne wyrażenie.

Ten próg karty jest nieco wyższy, ale jeśli masz własne pole kulturalne, takie jak czytanie, anime i miłość do nauki jedzenia, nie musisz tracić wielkiej straty.

Spójrz na jelenia w październiku, jedzenie w książce o ponownym gatunku, dramat i film, zrób historię i opowiedz historię w gotowaniu. super dobra, zdolność do ssania złota jest super silną esencją

Ponadto możesz również grawerować jajko z anime.

W końcu ten rodzaj treści ma ruch i ciekawość i kliknie ludzi, aby kliknąć, aby sprawdzić, czy jest jakaś odzysk.

Tacy blogerzy potrzebują zarówno umiejętności kulturowej, jak i wiedzy na temat żywności.

Uznawana jest zdolność monetyzacji blogerów żywności, a następujące metody monetyzacji są super złotymi:

1. Połącz

Musiałeś być sadzony w treści różnych blogerów żywności.

Na przykład następująca treść dotyczy dżemów Wanga Zengqiego, a reklama wina warzenia jest płytko wszczepiona:

Dlatego, dopóki zostaniesz blogerem dla smakoszy, wszelkiego rodzaju składniki i sprzęt do gotowania staną się Twoją okazją do przejęcia.

Ponadto, jeśli dokonujesz oceny żywności, możesz również ciężko pracować, aby promować współpracę, połączyć współpracę implantacji marki itp. ;;

Krótko mówiąc, jest to dość opłacalne.

2. Drenaż treści, monetyzacja sklepu

Jeśli masz produkty i kanały, nie przegap sposobu zarabiania pieniędzy na „drenażu treści, monetyzacji zakupu”.

Publikując produkty związane z treścią użytkowników, prowadzą również wszystkich do handlu sklepami internetowymi.

Jeśli spojrzysz na konto Ogrodu Tea, powiesz produkty sklepowe w notatkach, aby osiągnąć trawę i zarabiać idealne zamknięte pętle.

Nie ma kanału towarowego i jest w porządku.

Douyin może zawiesić okno produktu, a Xiaohongshu może robić notatki, aby przynieść towary.

Poniżej znajduje się okno blogerów z przekąskami Ahua.

3. Zadzwoń do samouczków żywnościowych

Kurs liangpi mistrza Wen, wyceniony na 699, sprzedał 9050 egzemplarzy i zrealizował ponad 6 milionów;

Można powiedzieć, ale ten próg jest bardzo wysoki!

Następnie spójrz na to jeszcze raz: samouczek ugniatania Liu Taro może również sprzedać 4326 egzemplarzy!

Istnieją również różne kursy pieczenia i klasy dekoracyjne, które są dobrze sprzedawane!

Jest to potencjał blogerów dla smakoszy.

Ponadto możesz również opracować powiązane kursy dla blogerów dla smakoszy.

Na przykład samouczki dotyczące fotografii żywności, zajęcia rozwoju adresów IP żywności itp., Myślenie otwiera się, czy możemy zrobić szeroki zakres bogactwa.

4. Drenaż domeny publicznej, monetyzacja domeny prywatnej/offline

Powiedziałem wcześniej, że zaufanie ludzi do osobistej IP przekroczyło markę.

Zwłaszcza w przypadku jedzenia, ze względu na to, co robi osobiste IP, możemy to zobaczyć, więc naturalnie przynieś zaufanie.

W tej chwili, jeśli możesz otworzyć domenę publiczną i prywatną, wymieniać produkty przez obszar prywatny lub spuścić sklepy offline na transakcje, jest to naprawdę kompletne.

Na przykład pieczenie rąk, desery i domowe zdrowe żywność są odpowiednie do tej metody monetyzacji.

Podobnie jak blogerzy Zhuo Ma Dumplings, konwersja transakcji ma osiągnąć konwersję transakcji poprzez zakup grupy offline:

Ten nowy rodzaj metody akumulacji klientów jest bardzo łatwy w użyciu!

Ludzie muszą jeść, kiedy mieszkają, więc blogerzy żywności zawsze będą mieli rynek.

Musisz jednak znaleźć liczbę operacji odpowiednich dla Ciebie i tej epoki.

Dlatego musimy użyć trzech kombinacji kart podziału+tożsamości, ludzkich fajerwerków+opowiadań, kreatywnego jedzenia+kultury!

Jednocześnie, z kartą monetyzacji, która ci odpowiada, na pewno zaczniesz szybko i przejąć ten pyszny i dochodowy złoty utwór!