China Business Daily (reporter Chen Qing)W ostatnich latach, przy ciągłym doskonaleniu poziomu dochodów mieszkańców i ciągłym modernizacji popytu konsumenckiego, nowa konsumpcja gwałtownie wzrosła i rozkwitła w całym kraju.Zielona konsumpcja, konsumpcja zdrowia, konsumpcja cyfrowa … Nowa konsumpcja nie tylko odzwierciedla tęsknotę ludzi na życie wyższej jakości, ale także żywo ilustruje wytrzymałość i witalność rynku konsumenckiego mojego kraju.
Podczas 4. China International Consumer Products Expo dziecko wchodziło w interakcje z małym robotem.(Zdjęcie jest dostarczane przez CNSPHOTO)
Zmiana koncepcji konsumpcji
Od początku tego roku rynek konsumencki wykazywał dynamiczny trend, a nowa konsumpcja była bardziej aktywna.
China Business Daily Reporterzy odwiedzili okręg komercyjny Sanlitun w Pekinie i zobaczyli, że tłum ludzi w weekend rośnie.Wiele nowych sklepów z dóbr konsumpcyjnych o wysokim poziomie, a konsumenci, którzy chodzą do sklepu, są nieograniczone.
Wchodząc do sklepu z dóbr konsumpcyjnych w drugim miejscu, reporter zauważył, że trzy lub pięć grup młodych ludzi wybrało tutaj różne produkty.„Kupowanie produktów z drugiej strony stało się modną w kręgu przyjaciół”. Przyjaciele szanują zieloną konsumpcję.
Zielona konsumpcja jest głęboko zakorzeniona w ludzkich sercach, a przedsiębiorstwa skorzystały z okazji i stale rozszerzają swoją zdolność.Niedawno platforma E -commerce Hongblin, okrągła modowa platforma E -commerce, powiedziała, że ​​nowe marki modowe, takie jak Uniqlo i Zara, zostały dodane do uruchomienia specjalistycznego obszaru wycieków dla ubrań pływowych i modnych butów, aby zapewnić bardziej opłacalne opcje, aby zaspokoić zróżnicowane potrzeby użytkowników , aby wszystkie dobre przedmioty mogły umożliwić wszystkie dobre elementy oba zakręty przepływu okrągłego.
Red Bolin powiedział, że tym razem nowe marki modowe są cenne dla hongboliny. potrzeb użytkownika i spełnia potrzeby użytkowników.
Wielu kupców rozpoczęło także „zielone artykuły” w produktach.
Na 2024 r. Expo międzynarodowych produktów konsumenckich (zwanych dalej Expo Konsumentów), przedsiębiorstwa stały się „zielone”.Na przykład najnowsza seria produktów torebki przyniesionej przez „Topię jest w skórze Włókno używane przez produkty Alpaca w Nowej Zelandii mogą być biodegradowalne;
Pracownicy stoiska „Topia coacha” powiedzieli, że marka wykorzystuje koncepcję krążącego zastosowania jako koncepcję i innowacje oraz tworzy trzy zasady projektowania, technologii i ponownego użycia, a także jest zaprojektowana dla młodych konsumentów, którzy zwracają większą uwagę Koncepcje ochrony środowiska.
Można to zobaczyć z popularności różnych kabin na wystawie.Oprócz najlepszych zielonych produktów, podobnie jak w poprzednich latach, produkty sportowe zdrowotne są nadal popularne.Taishan Sports wydał różnorodne konkurencje i cywilne rowery z włókna węglowego Tariyama Ruibao w Paris Olimpijskich Igrzyskach, które przyciągnęły wielu entuzjastów rowerowych do oglądania.
Doświadczyć dywersyfikacji
Oprócz konsumpcji zielonej i konsumpcji zdrowotnej staje się nowym stylem życia, wydłużając soczewkę obserwacyjną i istnieje szersza przestrzeń dla rynków konsumenckich.W scenariuszach doświadczeń konsumentów i konsumpcji firmy stymulowały witalność konsumentów w tradycyjnych dziedzinach i odblokowujących cyfrową konsumpcję.
Aby umożliwić konsumentom zakupy online, mogą również cieszyć się tym samym doświadczeniem konsumentów, co w sklepach fizycznych, nową funkcję wyjaśnienia wideo Red Butlin, kompleksowo wyświetlane style związane z produktem, poinformuj o cechach produktu i sugestie dotyczące noszenia, więc że użytkownicy mogą kupić bardziej pewną, aby kupić bardziej pewną esencjęHongbulin powiedział dziennikarzom, że jest to pierwsza z drugiej platformy dóbr konsumpcyjnych o wysokiej zawartości.Ponadto, aby umożliwić użytkownikom znanie standardów oceny produktu na pierwszy rzut oka, w pierwszej połowie ubiegłego roku Hongbolin uruchomił funkcję 3D modułu oceny kolorów i standardów oceny, co jest również wyłącznie drugie – Ręcznie wysoka platforma towarów konsumpcyjnych.
Według Hongboliny, optymalizując doświadczenie konsumentów, firmy mogą przyciągnąć więcej konsumentów do uczestnictwa w działaniach konsumenckich, stymulując w ten sposób potencjał konsumencki.
Reporter zauważył, że aby umożliwić konsumentom zakupy i szybsze zakupy, niektóre platformy uruchamiają wirtualny pomieszczenie dopasowania, wykorzystując technologię ulepszonej rzeczywistości, aby umożliwić konsumentom próbowanie ubrania online w celu zwiększenia dokładności zakupów i podejmowania decyzji.
Oprócz optymalizacji i doświadczenia zużycia cyfrowego zużycie cyfrowe zapewnia również nową energię kinetyczną do rewitalizacji na obszarach wiejskich.
„Express może zostać wysłany do naszej wioski. To wspaniała rzecz dla osób starszych w wiosce. Dzieci pracują na zewnątrz i mogą wrócić do domu i wrócić do domu, aby zrobić swoją synowską pobożność”. Wioska w północno -wschodnich Chin, powiedziała Reporterowi, że cyfrowa konsumpcja bogatych produktów i szybkiej dostawy jest „oświetlona” w ich górskiej wiosce.
Jako ważna część gospodarki cyfrowej w wiejskim e -comerce, w ciągu ostatnich dwóch lat platforma E -commerce aktywnie otworzyła koniec punktów sprzedaży, aby zrobić zakupy rolników.
Według Pinduoduo, po pierwszej premiery bezpłatnej wysyłki Xinjiang w 2022 r., Pinduoduo ponownie ulepszył usługę dostawy Express, a bezpłatna dostawa wioski w Xinjiang zostanie awansowana do esencji
Cyfrowa konsumpcja przechodzi przez ograniczenia czasowe i przestrzeni, a różnorodne scenariusze konsumpcji stworzyły nie tylko zmieniły metody konsumpcji ludzi, strukturę konsumpcji i koncepcje konsumpcji, ale także promowały ulepszenia konsumpcji i uwolniły potencjał konsumentów wzrostu gospodarczego.
Nowa przestrzeń konsumpcyjna jest ogromna
Przez online i offline, wewnątrz i na zewnątrz wystawy, nieskończony potencjał nowej konsumpcji jest ponad wątpliwość.
Od Centralnej Konferencji Pracy Gospodarczej, która odbyła się pod koniec ubiegłego roku po tegoroczny „Raport o pracy rządowej”, „uprawia i wzmacnianie nowej konsumpcji” wielokrotnie podkreślano.Tegoroczny „Raport o pracy rządowej” wyraźnie proponuje kultywowanie nowych rodzajów konsumpcji, wdrażanie zużycia cyfrowego, konsumpcji zielonej i polityki promocji konsumpcji zdrowotnej oraz aktywnie uprawianie nowych punktów wzrostu konsumpcji, takich jak inteligentne domy, turystyka rozrywkowa, wydarzenia sportowe i produkty domowe i produkty domowe .Stabilne i rozszerzające się tradycyjne zużycie, zachęcają i promują towary konsumpcyjne w celu zastąpienia nowego, zwiększając zużycie nowych pojazdów energetycznych o dużej skali i produktów elektronicznych.
Ludzie w branży stwierdzili, że wdrażanie zużycia cyfrowego, konsumpcji zielonej i polityki promocji konsumpcji zdrowotnej, promocja innowacji w zakresie zastosowań technologicznych, promowanie modernizacji branż i konsumpcji, pomaga wykorzystać nowe możliwości dla przyszłych branż i przyspiesza rozwój nowych sił produkcyjnych .
Według danych z National Bureau of Statistics w marcu całkowita sprzedaż detaliczna towarów konsumpcyjnych społecznych wyniosła 3902 miliardów juanów, co roku o 3,1%.Wśród nich sprzedaż detaliczna towarów konsumpcyjnych innych niż samochody wyniosła 3496,8 miliarda juanów, co stanowi wzrost o 3,9%.Zapotrzebowanie na konsumpcję na modernizację produktów zostało przyspieszone, a sprzedaż detaliczna produktów i sprzętu do rozrywki sportowej powyżej limitu wzrosła o 19,3%i 7,2%rok -y -lea.Konsumpcja gospodarstw domowych stale wzrosła, a sprzedaż detaliczna urządzeń domowych i materiałów budowlanych wzrosła o 5,8%i 2,8%rok -Sprzedaż nowych pojazdów energetycznych gwałtownie wzrosła.
Z grupy jasnych danych można zauważyć, że nowa konsumpcja szybko rośnie, odzwierciedlając tęsknotę ludzi za życie wyższej jakości i żywo wyjaśniając wytrzymałość i witalność naszego rynku konsumenckiego.
Jeśli chodzi o przyszły rozwój, ludzie w branży uważają, że musimy wykorzystać możliwości, kultywować i wzmacniać nowe modele różnych rodzajów formatów konsumpcji, a także zapewnić i poprawić środki do życia ludzi, nadal poprawić gotowość konsumpcji i zdolność ludzi, tworzyć Wygodniejsze i wygodne środowisko konsumenckie oraz bardziej wygodne i wygodne środowisko konsumenckie.
Raport/informacja zwrotna