W prawdziwym życiu wszyscy przywiązują ogromną wagę do edukacji.Każdy kraj i każdy naród rozumie jedną prawdę: edukacja jest największą konkurencyjnością budowania osoby, organizacji i kraju.

Stany Zjednoczone mają najlepsze uniwersytety na świecie, a Chiny stale prowadzą reformy edukacyjne i nauczania.

Wszyscy znamy koncepcję edukacji i uczenia się przez całe życie, ale jaka jest esencja edukacji?

Czy to martwe?Czy desperacko szczotkuje pytanie?Czy co jeszcze?

Ponad dwa tysiące lat temu Konfucjusz powiedział kiedyś:„Nie ma klasy”.

Uniwersytet HarwardzkiWe przedmowie „Harvard General Education Red Book” celem edukacji ogólnej Harvard jest kultywowanie„Cała osoba” (cała osoba ”(Cały człowiek), A cała osoba jest równa„Dobra osoba (dobry człowiek (dobry człowiek.+Obywatele pionowe (Dobry obywatel.+Przydatna osoba (Przydatny człowiek) „„ ”.

Były prezydent Yale University20Stary Richard Lavin powiedział kiedyś:„Prawdziwa edukacja nie uczy żadnej wiedzy i umiejętności, ale może tworzyć dowolne dyscypliny i zawody. To jest prawdziwa edukacja”.

Richard· Lavin wspomniał w swojej kolekcji mowy „Praca uniwersytetu”:„Yale jest zaangażowany w uprawę liderów. Podstawą edukacji licencjackiej są generałowie. Jest to zdolność do kultywowania krytycznego niezależnego myślenia uczniów i położenia fundamentu na uczenie się przez całe życie”.

Akademia wojskowa West PointrdzeńpomysłTak.Przywództwo, egzekucja i urok osobowościIstota

Koncepcja edukacyjna University of Cambridge to:„Stwórz dżentelmena”IstotaPodkreślają racjonalne szkolenie ludzi i kształtowanie osobowości i uważaj, że wyjątkowym i najwyższym celem edukacji jest uzyskanie wiedzy i rozwoju mądrości;

Sokrates powiedział:Najbardziej skuteczną metodą edukacji nie jest mówienie ludziom,,,,,Zamiast tego zapytaj ich.

Hegel powiedział:Ludzie wstają z myślą.„,”Metoda nie jest formą zewnętrzną, ale duszą treści.

Nimpho

Dzień nauczyciela.

20wiekIrlandzki ruch renesansowyLiderPoeta ty Zhi powiedział kiedyś:„Edukacja nie jest wiadrem wody, ale rozpal ogień”.

Na razie nie rozmawiajmy o tych wysokich mistrzach, najpierw porozmawiajmy o edukacji gimnazjum.

Wang Dianjun, prezes Tsinghua University Middle School, powiedział:„Prawdziwym celem edukacji jest kultywowanie zdolności dzieci”.

Jest to dokładnie kierunek reformy chińskiej edukacji typu kaczki.

Praca, Bill Gates, Zuckerberg itp. Są dokładnie tym, że zainspirowały ich pewną kreatywność w edukacji i rozpalili ogień ich życia, więc ich przedsiębiorczość osiągnęła wielkie firmy.

Powiedziałem też w moim wykładzie:„Uczenie się dorosłych nie ma na celu uzyskania więcej informacji, ale zbudowanie modelu poznawczego”.

Jeśli rozumiesz wiedzę jako informacje, jest to głupie, a wiedza jest inspirująca.

Informacje pojawiają się jak przypływ każdego dnia i nie można tego zobaczyć.Czy nie jest śmieszne uczenie się nieograniczonej wiedzy z ograniczonym życiem?

Kiedy przeprowadziłem konsultację przemysłową dla Huaibina, Henan, dowiedziałem się, że w hrabstwie Huaibin w hrabstwie Huaibin w hrabstwie Huaibin w hrabstwie Huaibin w hrabstwie Huaibin!

Li Ming jestDyrektor Huaibin Senior High School, starszy nauczyciel, nauczyciel specjalny, członek National Primary and Secondary School Principals, członek specjalnego zasiłku rządu Rady Państwowej oraz podyplomowy nauczyciel Rady Państwowej.

W trakcie komunikowania się z nim miał wiele inspiracji i powiedział:„Edukacja to wpływ życia na życie”.

Jaki jest wpływ?

Uczenie się od najmłodszych lat jest naśladowani.

Jest to wpływ życia na życie.

Wiele chińskich dzieci ma problemy z edukacją, które muszą być ich pierwszym nauczycielem—- Rodzice mają problemy.

Kiedy rodzice często kłócą się, dzieci będą miały niepewność i będą splątane.

Niemiecki filozof egzystencjalny Carl· Yasbiels powiedział kiedyś: „Esencja edukacji brzmi: jedno drzewo wstrząsa drugim drzewem, jedna chmura popycha drugą chmurę, a jedna dusza budzi drugą duszę”.

Często rozmawiamy o:„Górna wiązka nie jest w porządku, a dolna wiązka jest krzywa”, „Problem znajduje się w trzech górnych rzędach, korzeń jest na podium”.Problem zwykłych ludzi jest problemem menedżerów.

Patrząc wstecz, wielu wykształconych pracowników wykonało wiele niemoralnych, a nawet nielegalnych problemów, takich jak pobicie, skarcie, przyznawanie pieniędzy i studentów napaści seksualnej.Ci nauczyciele to gorsze życie, a gorsze życie może wpływać na życie tylko w zdeformowanym kierunku.

Dlatego esencją edukacji jest wpływ życia na życie.

Słowa i czyny rodziców i nauczycieli są często rzutowane najbardziej bezpośrednio na swoje dzieci.Edukacja musi najpierw uczyć się, a następnie uczyć ludzi.Jest to właściwe i nie pozwala na ciało; chociaż nie działa.