Niedawno 6 działów, w tym wspólne okręgowe biuro cywilizacyjne Songjiang District Education Bureau, okręgowa Komisja Nauki i Technologii, Dystrykt Ekologiczne i Środowisko Bureau, Komitet Ligi Młodzieży i okręgowy oraz okręgowe stowarzyszenie nauki i technologii sformułowały „wdrożenie Środki dotyczące zwiększenia pracy naukowych i gimnazjum w nowej erze ”. poza szkołą przez trzy do pięciu lat.
Edukacja dodatkowej szkoły jest ważną częścią podstawowej edukacji mojego kraju i jest przydatnym suplementem i rozszerzeniem edukacji w szkole.Edukacja dodatkowa ma charakterystykę silnej praktycznej, otwartości, silnej inkluzywności i silnej przyczepności.W ostatnich latach szybki rozwój edukacji OFF -School w moim kraju nadal wzmacnia budowę różnych wysokiej jakości lokali (instytuty), takich jak muzea naukowe i technologiczne, muzea, pałace młodzieżowe i centra aktywności dla dzieci. Baza praktyk społecznych znacznie wzbogaciła naukowe zasoby edukacyjne Off -Campus.
Edukacja naukowa to złożony system interdyscyplinarnych dyscyplin. racjonalne, racjonalne, racjonalne, racjonalne, racjonalne, racjonalne, racjonalne, racjonalne, racjonalne, racjonalne, racjonalne, racjonalne, racjonalne, racjonalne, racjonalne, racjonalne, racjonalne, racjonalne i naukowe naukowy sposób myślenia Prawdziwe problemy z metodami naukowymi.Edukacja edukacyjna odgrywa istotną rolę w budowie systemu edukacji naukowej.Mówiąc obiektywnie, nadal istnieją pewne problemy w obecnej edukacji naukowej w moim kraju, które należy jeszcze bardziej wzmocnić i poprawić.
Edukacja dodatkowa, wymaga budowy systemu edukacji naukowej, koncentrując się na nieodłącznym związku i komplementarności między różnymi dyscyplinami, takimi jak nauka, technologia, społeczeństwo, inżynieria i środowisko, zbudować model edukacji krzyżowo -dyscyplinarnej i kultywuj kompleksowe myślenie studentów i zdolność innowacji.Metody nauczania powinny być elastyczne do korzystania z uczenia się opartego na projekcie i uczenia się zorientowanego na problem. Rozwiąż problemy poprzez współpracę, praktykę i innowacje.Metoda oceny powinna uwzględniać kompleksową zdolność studentów.
Edukacja dodatkowa musi kultywować wybitnych nauczycieli, organizować nauczycieli w celu prowadzenia metod uczenia się i nauczania międzydyscyplinarnych, poprawiają interdyscyplinarne zdolności i umiejętności nauczania; i ciągle poprawia jakość nauczania.Możesz także ustanowić bibliotekę ekspertów edukacyjnych międzydyscyplinarnych, aby zaprosić nauczycieli i ekspertów z różnych dyscyplin, takich jak nauka, technologia, społeczeństwo, inżynieria, środowisko itp., Aby zaoferować interdyscyplinarne kursy tematyczne w Off -Campus Education na specjalne wykłady lub dyskusje.Ponadto, w połączeniu z hotspotami naukowymi i technologicznymi oraz najnowocześniejszymi tematami, wiedza naukowa jest popularyzowana, można znaleźć problemy naukowe i technologiczne oraz powstają pionierskie myślenie i kursy naukowe.
Outschool instytucje edukacyjne mogą ustanowić naukową bazę praktyki, zapewnić praktyczne platformy edukacji naukowej, zapewnić uczniom prawdziwe, intuicyjne i działające środowisko uczenia się.W połączeniu z cechami i zasobami baz ćwiczeń OFF -Campus, projektowanie ukierunkowanych kursów praktyki krzyżowej może zapewnić uczniom żywe i interesujące doświadczenie edukacyjne oraz obserwację w terenie, eksperymenty i możliwości operacyjne w bazie.Ustal warsztaty laboratoryjne i kreatywne w bazie praktyki naukowej.
Wdrożyć integrację najwyższych zasobów naukowych i edukacyjnych wewnątrz i poza nią, aby wzmocnić relacje kooperacyjne.Szkoły mogą ustanowić długoterminowe relacje współpracujące z bazami edukacji naukowej, instytucjami naukowymi, przedsiębiorstwami naukowymi i technologicznymi itp., Wzbogacić treść i formę treści nauczania oraz poprawić efekt nauczania.Przeprowadzaj projekty badań naukowych w szkole i poza nią, zachęcaj uczniów do udziału w IT i kultywowania ich możliwości badań naukowych i innowacyjnego ducha mogą kontaktować się z najnowszą wiedzą i technologią naukową oraz poprawić kompleksową jakość i konkurencyjność.Aktywnie wprowadzaj zewnętrzne zasoby naukowe i technologiczne.Wspólne instytucje w szkole i poza nią organizują festiwale naukowe, naukowe i technologiczne oraz inne działania, mogą również znacznie stymulować zainteresowanie naukowe i innowacyjnego ducha uczniów oraz kultywować umiejętności współpracy i komunikacji zespołu.
(Autor: Wang Yao Department of Teachers Szkolenie, Departament Szkolenia Nauczycieli Chińskiego Centrum Dzieci)
Raport/informacja zwrotna