Nadchodzą wakacje w maju.Raport „2024” „1 maja” Raport Insight Tourism Trend Insight „Wydany przez CTRIP wskazał, że popularność krajowych hoteli i wyszukiwania biletów lotniczych w tym roku„ 1 maja ”wzrosła nieznacznie rok -i popularność wejścia do wejścia Bilety lotnicze wychodzące znacznie wzrosły o 56%rok -Ja.To pokazuje, że po uderzeniu epidemii pasja ludzi stopniowo wraca do zdrowia, a rynek turystyczny stale się wraca do zdrowia.

Podróż kolejowa jest gorąca, a National Railway Group zaleca szczytowe podróże

W okresie „1 maja” w tym roku podróże kolejowe stały się gorącym tematem.Wielu internautów ubolewało, że bilety kolejowe na zakup popularnych tras są trudne do porównania z wiosennym festiwalem.W związku z tym osoba odpowiedzialna za Departament Transportu Pasażerskiego National Railway Group stwierdził, że wakacyjne podróże pasażerskie „May Day” jest bardzo skoncentrowane, a sprzeczność między pojemnością i popytem jest bardzo widoczna. szczyty i wybierz alternatywne zakupy biletów, konwersję i inne metody zakupu biletów.W tym samym czasie główne linie lotnicze skorygowały również cenę gorących linii lotniczych, a niektóre trasy wzrosły rok -na rok, podczas gdy ceny biletów lotniczych w niektórych obszarach znacznie spadły o rok.Środki te pomagają złagodzić presję podróży w ciągu dnia i zapewniają pasażerom więcej wyborów.

Zatuszanie rynku staje się nowym faworytem, ​​a wzrost młodych turystów po 00

Wraz z poprawą infrastruktury w różnych miejscach i poprawą zdolności recepcji turystycznej, coraz bardziej tonących miejsc turystycznych jest mile widziane.Dane pokazują, że rynek turystyczny w czwartym i poniżej miastach wzrósł. .To pokazuje, że tonący rynek staje się nowym punktem wzrostu dla branży turystycznej i wprowadza nową witalność w branży.

Kolejnym trendem godnym uwagi jest to, że młodzi turyści po 00 powstają i stają się istotną armią na rynku turystycznym.Przewiduje się, że w tym roku w okresie „1 maja” odsetek turystów po 00 może osiągnąć 31%, co stanowi wzrost o 20%roku.Natomiast odsetek turystów z lat 90. i po lat 80. stanowi 58%.To pokazuje, że turyści w różnym wieku mają różne preferencje turystyczne.

Ogólnie rzecz biorąc, rynek turystyczny „May Day” wykazał stabilny i wielopłynny trend.Z jednej strony tradycyjne popularne miejsca turystyczne są nadal faworyzowane;W przypadku firm turystycznych, jak uchwycić trendy rynkowe i zapewnić produkty i usługi o wysokiej jakości, będzie kluczem do ustalenia, czy może wyróżniać się w zaciętej konkurencji.Dla turystów, niezależnie od tego, czy wybiera tradycyjną trasę turystyczną, czy odkrywa wschodzące miejsca turystyczne, musisz z wyprzedzeniem zaplanować i zorganizować trasę, aby upewnić się, że możesz dobrze grać w okresie „1 maja”

Ten artykuł pochodzi z: branży finansowej