Streszczenie:

[„The Palace of Arts w branży hotelarskiej, Lanou International May Day Holidays Fashion Pickup Holy Land”] Podczas wakacji May Day w Lano International Hotel przyciągnął wielu turystów z unikalnym projektowaniem artystycznym i doskonałą obsługą.Prezentowały usługi, takie jak prywatna gospodyni LAN Ambassador i administracyjna usługa podłogowa, które poprawiły wrażenia zakwaterowania, dzięki czemu hotele jest hotelem dla młodych ludzi.Jednocześnie bogate działania kulturalne i artystyczne poprawiły również lojalność gości wobec marek hotelowych i osiągnęły wysokie stawki czynszu.

tekst:

Podczas wakacji w maju, dla branży turystycznej i hotelarskiej, jest to zawsze wielki test.Na tym egzaminie Lano International Hotel znów potwierdził swój urok bez wątpienia.Ten czteroosobowy hotel biznesowy znany ze swojego artystycznego stylu ma nie tylko nowatorski projekt pokoju, ale także zapewnia serię specjalnych usług, które pozwala gościom doświadczyć wpływu sztuki, jednocześnie ciesząc się resztą.Na przykład ta specjalna atmosfera stworzona przez świece zapachowe Fendi Casa pozwala gościom cieszyć się inną luksusową przyjemnością w wizualnym i zapachu.

Specjalna usługa jest punktem kulminacyjnym Lano International.Osobista usługa gospodyni ambasadora Lan, to brzmi bardzo agresywna obsługa, naprawdę osiąga osobistą opiekę klientów.Niezależnie od opinii zapotrzebowania lub doświadczenia serwisowego jest ono dokładne i terminowe.Ponadto istnieją usługi podłóg administracyjnych, luksusowe pokoje gościnne Xiaoxiang itp., Z których wszystkie sprawiły, że Lan Ou International stał się hotelem skarbów w oczach młodych ludzi.I mówi się, że słowo -mrówki wyniku hotelu osiągnęło pełny wynik 5,0, co jest dość rzadkie w czterech hotelach.

Lano International, nie tylko ograniczone do doświadczenia zakwaterowania, odbyło się także seria działań kulturalnych i artystycznych podczas wakacji, takich jak wystawy herbaty w stylu artystycznym.Zajęcia te nie tylko zapewniają gościom przyjemność kulturalną, ale także zapewniają im głębsze zrozumienie i lojalność wobec marki Lanou.Takie kompleksowe wysiłki przyniósł również znaczne zwroty do Lano International, z stopą najmu 129%, znacznie przekraczającą średnią branżową.Można powiedzieć, że Lano International stał się liderem rynku hoteli Art Business Travel.

Komentarz redaktora: