Od 19 do 21 kwietnia Formuła Lenovo w China Formuła 2024 rozpocznie się w obwodzie międzynarodowym w Szanghaju. Park „Jedzenie, picie, granie i muzyka”. Pasja i pąki smakowe kwitną razem!

Nowy produkt zaczyna pomóc w oglądaniu wszechstronnego aktualizacji

W odróżnieniu od poprzednich wydarzeń ta stacja F1 China dodała w wydarzeniu sposób wspierania festiwali muzycznych i karnawału żywności.Wang Yutai, stulecia stara herbata pod grupą cukru i winiarni w Szanghaju, wystrzeli pierwszą funkcję lekkiej herbaty na stacji F1 China Wang Yutai Longjing Milk Green i Yutai Red Milk Tea, aby przynieść konsumentom wiele „symfony”.Ponadto w tym wydarzeniu pojawią się także Peach Oolong i Lychee Black Tea Bubble Bubble. 

Marka Yutang specjalnie dostosowuje aromatywny syrop kwiatów z drewna kości i syrop smaku toffi.Powiązanie marki brata nie tylko pokazuje duch integracji i innowacji w grupie cukru i winiarskiej w Szanghaju, ale także przynosi konsumentom niespotykaną ucztę smakową, co dodatkowo zwiększa atrakcyjność zdarzeń F1.

Wiele gwiazdkowych produktów starych starych imion w Szanghaju jest również kolorowych.W temacie Interactive Experience w Shanghai Sugar and Liquor Group publiczność może otrzymać „kartę słodką energii”, to znaczy możliwość uzyskania wielu nagród, takich jak fajne małe fanów i kupony konsumpcyjne. może być użyte.

Globalne powiązania Zwolnij ekonomiczny efekt przepełnienia wydarzenia

Oprócz interakcji strefy marki w witrynie imprez F1 China Station, istnieją również wyłączne ograniczone działania poza dziedziną, aby świętować powrót najlepszych wydarzeń i połączyły siły.

Jie Masion, czapka marki o wysokiej marce inkubowana przez Jieqiang Joymax, spółkę zależną w Shanghai Sugar and Wine Group, to Core, Youth, Młodzież, Promocja marki i uprawa podstawowych klientów jako podstawa promowania profesjonalizmu, młodzieży i wysokiej marki marki marki o wysokiej marce .W tym czasie trzy sklepy Joy Masion (sklep Nanchang, sklep Taikang, Nanjing West Road Store) zostaną odnowione jednocześnie, rozpoczynając transmisję na żywo wydarzenia, aby konsumenci, którzy nie przyjdą na scenę wydarzenia, poczują pasję.

Jieyisong Nanjing West Road Store będzie również mieszkać w czasie rzeczywistym w sklepie po południu 21 kwietnia.Od 1 kwietnia Jieqiang Joymax wyśle ​​zaproszenie do obcych miłośników wina za pośrednictwem członków. Do marzenia o całej prędkości!

Pożyczanie konkurencji w celu stymulowania nowej energii kinetycznej zużycia usług

Grand Prix F1 China jest uprawiany w Szanghaju od 20 lat, a jakość i kompleksowy wpływ wydarzenia wzrosły z roku na rok.W tym roku Grand Prix F1 w połączeniu z modną muzyką i wysokiej jakości jedzeniem, integrując wiele scenariuszy konsumpcji usług.

Z pomocą wydarzeń w klasie światowej i karnawału o wysokiej jakości żywności za pomocą wydarzeń klasy światowej i karnawału jasnej żywności, Szanghajska grupa cukru i wina głęboko integruje wydarzenia klasy światowej z własnym przemysłem biznesowym, rozszerz nowe scenariusze, uruchom nowe scenariusze, uruchom nowe Produkty, świadczą nowe usługi, stale poprawiają poziom energii różnych marek grupy, dodatkowo uwalniają wydanie obsługujące potencjał konsumpcji, przynosząc popularność i biznes do całego miasta, wprowadzając nowy pęd do rozwoju gospodarki przemysłowej i regionalnej.