Wiadomości z rachunku publicznego WeChat „China Marathon”.Jednak wraz z szybkim odzyskiwaniem wydarzenia, jednocześnie zaspokajając potrzeby kondycyjne ludzi, stymulując wzrost gospodarczy i promowanie rozwoju miast, niektóre wydarzenia doświadczyły również problemów, takich jak chaotyczne organizacje konkurencyjne, nieregularna konkurencja biznesowa i nieuporządkowane graczy do udziału w zarządzaniu , co spowodowało nieuporządkowane społeczeństwo.Aby wzmocnić zarządzanie wydarzeniami prowadzenia dróg i promowanie wysokiej jakości rozwoju prowadzenia dróg, China Athletics Association dokonało ukierunkowanych suplementów i poprawek do oryginalnych „środków administracyjnych dla zdarzeń związanych z biegiem dróg”, które standaryzowały konkurencję zorientowaną na rynek Zamówienie wydarzenia.

W porównaniu z oryginalną metodą, ta zmieniona kluczowa treść:

Pierwszym z nich jest dodanie rozdziału 5 „Zaproszenie i zarządzanie sportowcem”

Oczywiste jest, że w procesie sportowców nie musi być żadnych zachowań, które naruszają duch sportu i konkurencji, a tożsamość i kategoria specjalnych sportowców są początkowo zdefiniowane, a rejestracja, uczestnictwo, inspekcja i rozpoczęcie podziału zaproszonych sportowców zostanie wyjaśnione.Jednocześnie komitet organizacyjny powinien racjonalnie ustanowić wymagania elitarnych sportowców zgodnie z sytuacją konkurencyjną i wyjaśniać w przepisach dotyczących konkurencji. Uczestnicy.

Drugim jest uzupełnienie rozdziału 6 „Specyfikacje komercjalizacji”

Komitet Organizujący konkurencję powinien połączyć skalę i poziom wydarzenia, aby dobrze wykonać dobrą robotę w rozwoju biznesu, zwiększyć wartość marki i wizerunek wydarzenia, i nie może naruszać ducha sportowego i moralności .Jednocześnie jasne jest, że granica praw i interesów sponsora wydarzenia i żadna działalność komercyjna nie koliduje z normalnym postępem organizacji konkurencji.Zgodnie z zasadami otwartości, uczciwości i przejrzystości komitet organizacyjny powinien przestrzegać ducha ducha umowy i zasad rynku, rozsądnie zaplanować poziom i system sponsorowania konkurencji oraz wyjaśnić prawa i obowiązki sponsora sponsora wydarzenie.

Ponadto odpowiednie przepisy dotyczące oceniania certyfikacji technicznej i zarządzania listami wydarzeń uruchamiania dróg zostaną opublikowane osobno.

Konkretna treść jest następująca:

5. Zaproszenie i zarządzanie sportowcem

(1) Komitet Organizacyjny musi wykonać prace zaproszeniowe specjalnych sportowców z zaproszenia w uczciwości i otwarcie z uczciwym celem.Podczas zaproszenia sportowców nie musi być żadnych zachowań, które naruszają ducha sportu i konkursu.

(2) Specjalni zaproszeni sportowcy są podzieleni na następujące trzy kategorie:

1. Międzynarodowi elitarni sportowcy: W zasadach podpisujących pól światowych stanowi, że zagraniczni sportowcy zgodnie z różnymi standardami konkurencji i kwalifikacjami (załącznik 4).

2. Elitarne sportowcy: zarejestrowana biblioteka inspekcji i sportowcy w bibliotece inspekcji (załącznik 4) w centrum antydopingowym państwowej administracji generalnej National Sports General Administration of the Year (załącznik 4).

3. Inni specjalni zaproszeni gracze: inni nie kwalifikujący się sportowcy zaproszeni przez Komitet Organizacyjny zostaną zaproszeni do udziału.

(3) Komitet Organizacyjny kompleksowo rozważa kompleksowe czynniki, takie jak poziom wyścigu, zdolności organizacyjne i wydajność sportowców, aby wykonać zaproszenie sportowców międzynarodowych i krajowych.

(4) Komisje organizacyjne muszą wyjaśnić rejestrację specjalnego sportowca, uczestnictwo, kontrolę i rozpoczęcie działalności w zasadach konkurencji i notatkach rejestracyjnych.Aby uregulować zarządzanie elitarnymi sportowcami, elitarni sportowcy międzynarodowi i krajowi nie mogą zapisać się na popularnych graczy.

(5) Komitet Organizacyjny powinien racjonalnie ustanowić elitarnych sportowców, aby uczestniczyć w rzeczywistej sytuacji.

(6) Komitet organizacyjny przyjmuje najlepsze wyniki zaproszonych sportowców w ciągu ostatnich dwóch lat jako podstawy partycji i wymaga od uczestników wyznaczonego zgromadzenia obszaru i uruchomienia.

(7) World Field Label (w tym platynowa etykieta, Złota Etykieta, elitarne znaki standardowe i zwykłe) Komitet Organizujący wydarzenia będzie zgodny z światową konkurencją polową i zasadami technicznymi, przepisami dotyczącymi biegania drogowego w terenie i „China Athletics Association Road Road Road Road Road Road Road Road Road Road Road Road Road Road Road Road „Prowadzenie środków zarządzania brokerami”, regulowanie agentów i zaproszonych międzynarodowych elitarnych sportowców zaproszonych do zarządzania współpracą konkurencji.

1. Kwestie zaproszenia międzynarodowych elitarnych sportowców muszą przestrzegać zasad World Field Federation of Signing Road, a także przepisów dotyczących ubiegania się o podpisanie imprezy China Athletics Association;

2. Jako główna odpowiedzialna jednostka zaproszenia i zarządzania elitarnymi sportowcami, komitet organizacyjny przyjmuje główną odpowiedzialność.

3. Komitet Organizacyjny zaprasza międzynarodowych elitarnych sportowców do uczestnictwa w ramach zgodności (zarejestrowanie Federacji World Field lub China Field Association).

4. Zaleca się, aby światowy znak elitarny i powyższy komitet organizacyjny dotyczący konkurencji na poziomie ukończył zaproszenie międzynarodowych elitarnych sportowców poprzez co najmniej 2 agentów prowadzenia dróg zgodności;

5. Komitet Organizacyjny podpisuje umowę z agentem (lub spółką) specjalnych sportowców lub specjalnych sportowców w celu wyjaśnienia praw i obowiązków między komitetem organizacyjnym a specjalnym sportowcem (lub spółką) zaproszonych sportowców, agenta (lub spółki ) i być odpowiedzialnym za nadzorowanie wdrożenia;

6. Komitet Organizacyjny musi potwierdzić elitarnych sportowców (w tym elitarnych sportowców) i ich agentów przed meczem, aby potwierdzić, czy istnieją specjaliści i ustalenia dotyczące tempa oraz czy tempo jest zakończone.Jeśli do uczestnictwa jest paceman, Komitet Organizacyjny musi odnosić się do przepisów dotyczących biegania drogowego World Field, aby zapewnić wyścig na wyraźnym numerze uznania.

7. Komitet Organizacyjny musi przedstawić listę międzynarodowych elitarnych sportowców i wyniki na oficjalnej stronie internetowej chińskiej maratonu w celu uzyskania rekordu w ciągu 10 dni po zakończeniu gry.Przesyłanie informacji powinno zawierać przynajmniej: nazwisko sportowca, płeć, obywatelstwo, numer paszportowy, projekty wejściowe, najlepsze wyniki, nazwa agenta, wynik wyniku, wynik segmentacji, numer uczestnictwa, lista, numer sportowca na świecie Oficjalna strona Federacji czeka na odpowiednie informacje.

(8) Komitet Organizacyjny musi wzmocnić zarządzanie brokerami, specjalnymi sportowcami i tempami, wzmocnić szkolenie i edukację zasad konkurencji, zachowania uczestniczące oraz zachęcić ich do przestrzegania odpowiednich przepisów, takich jak gra i antydoping.

(9) China Field Association zachęca i wspiera różne rodzaje wydarzeń, zachęcając więcej elitarnych sportowców krajowych do wzięcia udziału w celu poprawy chińskich graczy.

(10) Jeżeli odpowiedni personel i jednostki zostaną naruszone, China Field Association zostanie ukarany zgodnie z odpowiednimi przepisami „China Athletics Association Running Running Competition Competition Managlinary Management”.Jednocześnie, z powodu naruszenia podmuchów, anty -stymulantów oraz zaproszeń i przepisów dotyczących zarządzania sportowcem, lista nielegalnych personelu zostanie ogłoszona na oficjalnej stronie internetowej China Marathon.

6. Specyfikacje komercjalizacji

(1) Droga Running Sports to projekt sportowy z atrybutami uczestnictwa, jak i konkurencyjnym i ma silne atrybuty społeczne.Komitet Organizacyjny powinien przyjąć uczciwą konkurencję jako główny cel, połączyć skalę i poziom wydarzenia, aby dobrze wykonać dobrą robotę w rozwoju biznesu, aby poprawić wartość marki i wizerunek wydarzenia , i nie może naruszać ducha sportowego i moralności.

(2) Komisje organizacyjne, zgodnie z zasadami otwartości, uczciwości i przejrzystości, przestrzegają ducha ducha kontraktowego i zasad rynku, rozsądnie planują poziom sponsorowania i system wydarzenia oraz wyjaśnia prawa i obowiązki dotyczące obowiązków i obowiązków związanych z Sponsorzy sponsorów wydarzeń.

(3) Komitet organizacyjny wyjaśnia rozsądną granicę praw i interesów sponsorów, a wszyscy sponsorzy nie będą bezpośrednio lub pośrednio zakłócać organizację konkurencji i konkurencji.

(4) Komisje organizacyjne muszą ściśle regulować zarządzanie kanałami sponsorów, przejrzeć kwalifikacje uczestników zgodnie z przepisami konkurencji, korzystać z kwoty użytkowania i kontroli, ścisłego procesu rejestracji oraz zakazania miejsc odsprzedaży i sprzedaży.

(5) Komitet Organizacyjny obejmuje lokalny dział nadzoru rynku do jednostek członkowskich komitetu organizacyjnego, wzmacnia nadzór nad zachowaniami biznesowymi na rynku podczas imprezy i wykonuje dobrą robotę, próbując próbować żywności żywności, przewodnik kulturalny, transport , hotele, gastronomiczne, gastronomiczne i napoje są takie jak integralność i standaryzacja przedsiębiorstw.

(6) Reklama wydarzenia powinna spełniać wymagania „prawa reklamowego”, standaryzować formę wyświetlania, treść reklamy powinna być pozytywna i zdrowa, w pełni pokazać ducha sportu i konotację kultury maratonowej, i unikaj niskiej i wulgaryzacji treści.Plan reklamowy i budowy należy zgłaszać odpowiednie działy.

(7) Komitet organizacyjny wzmacnia ochronę legalnych praw i interesów oficjalnych sponsorów wydarzenia, aby zapewnić jego uzasadnione prawa i interesy w marketingowych działaniach marketingowych.

(8) Organizator działań wydarzeń wzmacniają świadomość ochrony praw. i chronić odpowiednie prawa i interesy działań wydarzeń.

(9) Prace rozwoju rynku powinny ściśle przestrzegać krajowych przepisów i przepisów