Oryginalny tytuł: przyspieszaj innowacje edukacyjne w kontekście nowej wydajności
Najwyższy wiodący sekretarz podkreślony podczas jedenastego zbiorowego badania Biura Politycznego Komitetu Centralnego: „Zgodnie z nowym trendem rozwoju naukowego i technologicznego musimy zoptymalizować model dyscypliny i modelu szkolenia talentów, aby rozwijać nową jakość i jakość i Promuj rozwój wysokiej jakości. ”Daje to nam ważną obserwację, aby wykonać dobrą robotę w dziedzinie nauki edukacyjnej i technologicznej oraz uprawy nowych talentów produkcyjnych.Najważniejszą rzeczą dla rozwoju nowej wydajności jakości jest innowacje, a podstawowym elementem są innowacje naukowe i technologiczne.Jako kluczowy punkt zbieżności dla łagodnego cyklu edukacji, technologii i talentów, uniwersytety muszą energicznie promować reformę edukacyjną i innowacje, kultywować bardziej wysokie talenty, które zaspokajają potrzeby rozwoju nowych produktywności i stale zwiększają szkolnictwo wyższe dla nowych technologii, Nowe branże i nowe możliwości adaptacyjne.
Innowacyjne treści edukacyjne, stwórz system szkoleń talentów, który zaspokaja potrzeby rozwoju nowych produktywności
Charakterystyką nowej wydajności to innowacje.Aby zaspokoić potrzeby rozwoju nowych produktów, system treści i programów nauczania uczelni i uniwersytetów musi również dotrzymać kroku czasom i zachować pozytywne innowacje.Należy zwrócić szczególną uwagę na przełomowe i najnowocześniejsze technologie, aktualizować koncepcje edukacyjne i treści wiedzy, łączy obecne potrzeby wschodzących branż i przyszłe potrzeby przemysłowe oraz stale uprawiają talenty, które zaspokajają potrzeby rozwoju nowych produktywności.
Podkreśl najnowszą wiedzę i zaktualizuj zawartość programu nauczania.Zgodnie z cechami nowej wydajności, skup się na granicy innowacji naukowych i technologicznych, zoptymalizuj ustawienie dyscyplin oraz dopasowywanie podaży talentów i popytu.Zwróć szczególną uwagę na najnowsze zmiany w dziedzinie naukowej, wdrożyć zinstytucjonalizowane, znormalizowane projekty odnawiania wiedzy i reformy oraz terminowo optymalizuj system programu nauczania, system podręczników i system wiedzy, aby dyscyplina systemu stał się wiedzą na kursy i podręczniki.Wzmocnij nauczanie pojawiających się technologii, takich jak sztuczna inteligencja, duże zbiory danych, przetwarzanie w chmurze i inne dziedziny, terminowo rozpowszechniają najnowszą dynamikę badań i trendy rozwoju dyscyplin oraz zwiększania świadomości uczniów na temat najnowocześniejszych dziedzin i dynamiki przemysłowej.Nacisk na wzmocnienie podstawowej wiedzy na temat dziedzin zawodowych studentów, najnowocześniejszej nauki i technologii, eksperymentalnego projektowania i badań itp. Wykop i wzbogacają innowacyjne elementy edukacyjne kursów zawodowych oraz skutecznie integrują innowacyjną edukację z edukacją zawodową.
Podkreśl innowacyjne myślenie i promuj integrację krzyżowo -dyscyplinarną.Ustanowienie grupy ekspertów składającej się z różnych ekspertów dyscypliny edukacji w celu promowania wdrażania planowania korporacyjnych do uczestnictwa w planowaniu ustawień grup zawodowych, połączenie analizy mapy wiedzy korzystnych dyscyplin, przeprowadzanie systematycznych badań nad krzyżowymi programami szkoleniowymi, promocja krzyżowej -Dyscyplinarne dyscypliny z nowych dziedzin i nowych konkursów jak najszybciej, nowe konkursy jak najszybciej, nowe konkursy Tao zwróciły się do nowej energii kinetycznej i nowych zalet.Zwróć uwagę na uprawę innowacyjnej świadomości i innowacyjnego myślenia. dyscyplin, kierunków, programów nauczania i innych fuzji krzyżowej, poszerz szerokość dotyku uczniów, poprowadź studentów do rozwijania krzyżowych koncepcji uczenia się oraz wykorzystywanie wiedzy i umiejętności wielu dziedzin do rozwiązywania rzeczywistych problemów, ćwiczenia i kultywowania technologii uczniów Umiejętność czytania i pisania i innowacja.W odniesieniu do modelu silnego planu podstawowego i planu szkolenia talentów podstawowych dyscyplin, zbadaj wdrażanie reformy krzyżowo -dyscyplinarnej długoterminowej rejestracji i długoterminowej reformy szkolenia.
Podkreśl praktyczne zdolności i wzmacniają praktyczną edukację.Popraw standardy jakości i systemy monitorowania praktyki profesjonalnej nauczania Linki, pełne wykorzystanie edukacji specjalnej, usług wolontariackich, badań społecznych, działań stażowych korporacyjnych, takich jak edukacja specjalna, usługi wolontariatu, badania społeczne i staże korporacyjne, promuj głęboką integrację naukową Teoria i praktyka nauczanie, podsumowują i promuj klasyczne przypadki edukacji praktycznej, rozpoczynają praktykę praktyki nauczania „klasa złota”.W połączeniu z krajowymi potrzebami strategicznymi i innowacją przedsiębiorstw w branży, skonfiguruj praktyczne kursy lub projekty praktyki społecznej, aby poprowadzić najwyższych studentów, aby wejść do kluczowych laboratoriów lub platform, aby uczestniczyć w głównych tematach i innowacjach w badaniach naukowych oraz promować integrację „szkolnych małych klas” i „Klasy społeczne”.
Innowacyjność metod nauczania, poprawiaj efekty nauczania i doświadczenie uczenia się uczniów
Innowacje treści edukacyjnych nieuchronnie wprowadzą zmiany w metodach nauczania edukacyjnego.Dzięki szybkiej iteracji i przełomu nowej rundy rewolucji naukowej i technologicznej zmieniają się również wymagania dotyczące pracowników i czynniki produkcyjne.Powinno być stale rozwijane, wzbogacone metody edukacji i nauczania, ulepszyć efekty nauczania i doświadczenie uczenia się studentów oraz dążyć do tworzenia wysokiej jakości pracowników zgodnych z nowoczesnym postępem naukowym i technologicznym oraz rozwojem współczesnego branży oraz wzmocnić nowy rozwój produktywny .
Promuj zmianę metod uczenia się i ulepsz ekologię uczenia się uczniów.Uniwersytety powinny nadążyć za trendem rozwoju czasów, kompleksowo korzystać z różnych innowacyjnych modeli edukacyjnych, takich jak głębokie uczenie się, uczenie się hybrydowe, uczenie się osobowości i uczenie się projektu, aby tworzyć sceny edukacyjne, które są bliższe realistycznym potrzebom dla uczniów, stymulują ich uczenie się Inicjatywa i promuj studentów, aby być autonomicznym.Konieczne jest zwrócenie większej uwagi na rozwój uczniów, stymulować mikro -wiarygodność szkół, zespołów oraz różne nowe formy organizacji nauczania i uczenia się w szkole, przyciągnąć uczniów do samowystarczalności, uczenia się i badań, tak że to Uczniowie mogą naprawdę zostać mistrzem nauki.Konieczne jest zwrócenie większej uwagi na wyjątkowe doświadczenie każdego ucznia, zachęcić go do rozwiązania problemu w gimnazjum, do kultywowania ducha naukowego i postawy naukowej oraz kontynuowanie przechodzenia od „uczenia się” do „Używania”, Zostanie osobą, która może dostosować się do złożonych wyzwań w przyszłości.
Promuj zmiany w modelach nauczania w celu osiągnięcia nowych i zróżnicowanych modeli dydaktycznych.Wzmocnij zintegrowaną budowę nauczania hybrydowego, dobrze wykorzystaj model dydaktyczny „oparty na klasie i online”, innowacje i spersonalizowane formy dydaktyczne oraz promuj nauczanie od „uczenia się” do „spotkania”.Aktywnie eksploruj inne modele dydaktyczne, koncentrując się na tworzeniu klasy, która jest zgodna z poznaniem uczniów, stymuluje zainteresowanie uczenie się, wspiera proces budowy wiedzy i promuje rozwój myślenia.W pełni wykorzystanie precyzyjnego nauczania, nauczania w stylu projektu, odwracania klas, uczenia się gier i innych form, odkryj rozwój interaktywnych, inspiracji, zapytań i nauczania eksperymentalnego, aby zapewnić uczniom większe kąty i możliwości dla uczniów, aby głęboko zrozumieć treść tego program nauki.Zachęcaj nauczycieli do wzmocnienia wskazówek metod eksperymentalnych i odkrywania uczniów do niezależnego projektowania uczniów i innowacyjnych eksperymentów opartych na tradycyjnym nauczaniu eksperymentów weryfikacyjnych.Przeprowadź eksperymenty nauczania otwartości i eksploracji, stymuluj ciekawość i wyobraźnię uczniów oraz kultywuj zainteresowanie i zdolność uczniów do rozwijania i prowadzenia działań eksperymentalnych.
Promuj technologię edukacji i osiągaj głęboką integrację technologii cyfrowej, edukacji i nauczania.Konieczne jest głębokie zrozumienie siły technologii edukacyjnej, zgodne z trendami cyfrowymi, uchwycenie pulsu czasów, prowadzenie nauczycieli do aktywnego dostosowywania się do zmian cyfrowych oraz zwiększenie świadomości cyfrowej, wiedzy cyfrowej i umiejętności, cyfrowych innowacji w nauczaniu i możliwościach aplikacji.Opierając się na środkach technicznych, takich jak duże zbiory danych, przetwarzanie w chmurze i sztuczna inteligencja, będziemy zbudować wirtualną symulację eksperymentalne platformy nauczania, platformy eksperymentalne wirtualnych i rzeczywistości itp., Aby budować zasoby cyfrowe o wysokiej jakości, i zapewniamy uczniom bardziej doświadczoną, spersonalizowaną uczenie się usługi zasobów.Poprzez wzmocnienie technologii cyfrowych, takich jak rzeczywistość wirtualna, wizerunek holograficzny, ludzie cyfrowi, eksploruj rozwój cyfrowych uczenia się sceny, fuzja rzeczywistości i rzeczywistości w całej scenie oraz uczenie się na rzecz wspólnego uczenia się przez człowieka -Machine itp. Uczucia, buduj technologię cyfrową i edukację Dwukrotnie wzmocnienie Nowy model mądrości.
Innowuj instytucje i mechanizmy, stwórz ekologię kampusu, która sprzyja edukacji i innowacjom
Rozwój człowieka jest wynikiem interakcji z środowiskiem.Aby osiągnąć innowacje i rozwój oraz promować innowacje naukowe i technologiczne, uniwersytety muszą ciężko pracować nad systemem innowacji i mechanizmu oraz stale ulepszać system instytucjonalny, który stymuluje świadomość innowacji, zapewnić środowisko innowacyjne i zachęcać do zachowań innowacyjnych.
Zbuduj innowacyjną kulturę i kultywuj innowacyjną atmosferę kulturową.Popularyzacja naukowa z reformą edukacyjną, innowacjami naukowymi i technologicznymi oraz szkoleniem talentów ekologicznie łączą elementy naukowe i technologiczne oraz elementy kulturowe, ustanawiają i ulepszają system polityki kulturowej innowacji naukowych i technologicznych oraz tworzą dobrą atmosferę troski w celu wspierania naukowego i technologicznego innowacja.Aktywnie buduj platformę, pozwól więcej naukowców wejść do klasy, wejść do klasy, opowiedzieć wiedzę i uczyć wiedzy, zintegruj charakter naukowy, kulturę naukową do kampusu, spoglądaj doskonałym stylowi akademickim i stworzyć atmosferę innowacji naukowych.Pei Shu uwielbia naukę i opowiada się za kulturą kampusu innowacyjnego, tworzy środowisko instytucjonalne, które daje doskonałość, szanuje tworzenie i awarię tolerancji, zachęca do odważnych innowacji, odwagi do wprowadzania innowacji, tolerowania innowacji i wykorzystywania doskonałej kultury duchowej, kultury materialnej, uprawy, zachęty, zachęcania, zamieszkania, zamieszania, Esencja uczniów
Zreformuj system oceny i dobrze wykorzystać ocenę edukacji „Kopy dowodzenia”.Przestrzegać połączenia jakościowego i ilościowego, dokumentalnego i oceny, procesu i wyników oraz stale ulepszaj podstawową sytuację „silnego planu podstawowego” profesjonalistę studencką, kultywuj cele i wymagania, konkretne miary szkolenia talentów, kredytów i programów nauczania, naukowe, naukowe Wyniki badań i innowacji, badają i ustanawiają, ustanawiają i ustanawiając studentów, rozwinęły mechanizm oceny pełnego cyklu w celu promowania kompleksowego rozwoju studentów.Popraw reformę systemu oceny nauczyciela, podkreśl orientację jakości, przestrzegaj klasyfikowanej oceny, przestrzegaj „reprezentatywnej oceny wyników”, aby różna seria pracowników wydziału miała własne kanały rozwojowe.Stwórz dobre środowisko spokoju, prowadzą nauczycieli, aby powrócić do podstawowej misji edukacji ludzi, koncentrowania się na nauczaniu, koncentrowaniu się na nauce i niezachwianej podążaniu za drogą innowacyjnych talentów do samodzielnego uprawy.
Pogłębienie integracji produkcji i edukacji oraz zoptymalizuj środowisko szkolenia talentów.Integracja produkcji i edukacji jest związana z nowymi narzędziami produkcyjnymi, nowymi pracownikami, nowymi obiektami pracy i nowymi przewoźnikami w nowych siłach produkcyjnych. rozwój nowej wydajności.Konieczne jest ustanowienie i ulepszenie systemu szkoleniowego dla innowacyjnych talentów naukowych i technologicznych, które spełniają wymagania regionalnego rozwoju przemysłowego, w realizacji nauki i edukacji Połączone plany działania edukacji współpracy, energicznie promują szkolenie wybitnych inżynierów i zachęcają do wysokich -Talenty poziomu i instytucje badawcze naukowych o wysokim poziomie, aby kierować badaniami naukowymi u uczniów.Otwórz bariery między uczelniami i uniwersytetami, przedsiębiorstwami branżowymi i instytutami naukowymi, a także skutecznie zintegruj różne formy integracji produkcji i edukacji, takie jak miasta naukowe i edukacyjne, miasta uniwersyteckie, parki naukowe i technologiczne oraz centra innowacji współpracy oraz stwórz a Łańcuch talentów, łańcuch edukacji, łańcuch nauki i technologii oraz łańcuch przemysłowy.
(Deng Jun, autor jest sekretarzem Komitetu Partii Guilin University of Technology)
Źródło: Guangxi codziennie
Raport/informacja zwrotna