Źródło: Ding Changyan

W Chinach liczba głównych klientów jest ograniczona, a klienci talii są nie tylko największymi klientami w magazynie, ale także grupą klientów o najpotężniejszym zapotrzebowaniu na transformację cyfrową.W przypadku firm ICT ktokolwiek chwyta klientów talii złapie przyszłość.

Z tego powodu Huawei w ostatnich latach koncentrował się na partnerach i nieustannie kultywował rynek biznesowy.Z jednej strony Huawei aktywnie tworzy portfolio produktów i produktów, które dostosowują się do różnych scenariuszy branżowych, przynosząc z drugiej strony programy cyfrowe. Możliwość partnerów do partnerów z boku, połączenia Hands z partnerami, aby pomóc transformacji inteligencji klientów komercyjnych.

W 2023 r. Huawei wydał w sumie 131 nowych produktów i 72 malownicze plany na rynku komercyjnym;Dzięki temu,W 2023 r. Huawei miał już ponad 7 000 partnerów na rynku komercyjnym, liczba partnerów wzrosła o 32%, liczba klientów obsługiwanych o ponad 60%, ogólna stopa wzrostu dochodu przekroczyła 100%Istota

Osiągnięcie tego osiągnięcia w pełni potwierdza skuteczność strategii rynku biznesowego Huawei.Następnie, aby osiągnąć ciągły wzrost w branży rynku biznesowego, jest również nierozłączny od ciągłych innowacji Huawei w produktach, a także optymalizacji i modernizacji systemu „Partner+Huawei”. biznes.

Aby zachować strategiczną determinację, Huawei nadal głęboko uprawia rynek komercyjny

Dzisiaj cyfrowa transformacja inteligencji komercyjnej oferuje jednak cyfryzację i inteligencję.Dlatego w 2022 r. Huawei oficjalnie rozpoczął zmianę na rynku komercyjnym.

W 2023 r. Huawei nadal promował zmianę rynku komercyjnego i koncentrował się na budowaniu strategii rynku komercyjnego w dostawie partnera oraz restrukturyzował system badawczo -rozwojowy i system usług: W kategoriach rozwoju produktu produkt jest bardziej opłacalny i zróżnicowane, aby rozwiązanie było bardziej odpowiednie dla klientów. Z tego platform cyfrowych ułatwia partnerom i Huawei prowadzenie działalności łatwiej i bardziej wysokiej wydajności i wygodniej.

Na tej podstawie Zhang Lin, szef globalnego partnerstwa Huawei Enterprise Business, powiedział: ”Huawei zawsze będzie nalegał na tworzenie wartości dla klientów i partnerów i zawsze przestrzega niezachwianej strategii rynku biznesowego zdominowanego przez partnerów, w imieniu wglądu w potrzeby klientów w różnych branżach: z trzech aspektów: produktu i rozwiązania, zachęty do polityki i narzędzi IT. Wspierajmy partnerów i obsługujmy liczbę inteligentnej transformacji klientów.

Można zauważyć, że z decyzji Huawei o skupieniu się na rynku komercyjnym Huawei utrzymał strategiczne ustalenie rynku biznesowego.Jednocześnie, aby lepiej rozwinąć rynek biznesowy, Huawei zaproponował system „Partner+Huawei” i stale dostosowywał procesy i mechanizmy na rynku komercyjnym, a także stale optymalizację na wszystkich poziomach, takich jak produkty, polisy, i narzędzia.

Silny system „Partner+Huawei”, wykonaj dobrą robotę, by „cyfrowymi partnerami wokół ciebie”

Aby uzyskać zdrowy ekosystem, musimy zachować różnorodność gatunków i otwartość.W związku z tym,Huawei aktywnie konstruuje również system „partnera+Huawei”, który jest bardziej otwarty, blisko i rozwija się, i jest prowadzony przez partnerów do wspierania partnerów w celu niezależnego rozwoju.W tym procesie Huawei koncentruje się na formułowaniu zasad, produktów i rozwiązań oraz wsparcia i usług.

Huawei zawsze praktykował koncepcję partnerstw opartych na interesach, uczciwości i zasad jako gwarancji.Dzisiaj Huawei ma już ponad 7 000 partnerów na rynku komercyjnym.Dlatego Huawei ustalił jasne zasady od partnerów biznesowych na transakcję projektów partnerskich, a następnie zarządzanie porządkiem w celu osiągnięcia zasad i przepisów.

Na tej podstawie Huawei koncentruje się na wspieraniu partnerów z aspektów ludzi, bogactwa, rzeczy i umiejętności.

Na poziomie „ludzkim”.W 2024 r. Zespół sprzedaży Huawei w kraju wzrośnie do ponad 1200 osób; Rynek komercyjny.

Na poziomie „bogactwa”.Huawei planuje zwiększyć koszty marketingowe o 30%, aby umożliwić partnerom promocję marketingową.W 2024 r. Huawei będzie nadal gościć setki partnerów CXO do Huawei, aby chętny partnerzy mogli zaprosić klientów do wejścia w Huawei;

Na poziomie „obiektu”.Huawei stara się tworzyć produkty i rozwiązania, które spełniają cechy i elementy, które są łatwością sprzedaży, łatwej integracji, łatwej obsługi, wiodących, bezpieczeństwa i innych cech.W 2024 r. Huawei wprowadzi 90+ ​​nowy produkt i 45+ scenariuszy sceny, aby lepiej zaspokoić potrzeby cyfrowych i inteligentnych modernizacji klientów rynku biznesowego.Na przykład w branży medycznej Smart Ward o wysokiej jakości zero roaming Wi-Fi może osiągnąć dom inspekcji pielęgniarki bez upadku, a mobilne filmy do czytania są otwarte w kilka sekund; -Light Park 2.0 Light Terminal sceny akademicznej to Starlight P893E i W827E może pomóc w budowie sieci ultra -całej i minimalistycznej w scenie MŚP, wysoka wydajność, bezpieczna i włączająca pełna pamięć flash OceanoDor Dooorado 2100 może być Służy do osiągnięcia sprawnego udostępniania dokumentów biurowych poprzez skanowanie aplikacji.

Ponadto Huawei zwraca również wielką uwagę na przekazywanie zdolności.Na przykład eksperci techniczni Huawei będą współpracować z partnerami w celu analizy struktury biznesowej, uporządkowania struktury technicznej i wykorzystania większej liczby możliwości biznesowych; Korzyściowe branże, finansowe, energii elektryczne i inne branże, oparte na możliwościach branżowych, wnoszą partnerom odpowiednie możliwości biznesowe, produkty i scenariusze.W odpowiedzi na popularne dziedziny sztucznej inteligencji Huawei przekazuje również modele AI i inne powiązane możliwości partnerom, aby pomóc partnerom przekształcić i rozszerzyć.

Od zapewnienia własności ludzkiej po zdolność do przekazywania, Huawei musi nie tylko „uczyć ryb” na rynku komercyjnym, ale także „przyznać je rybom”. .W tym samym czasie Huawei poprawia platformy takie jak oficjalna strona internetowa partnera Huawei i aplikacja Huawei Enterprise Fei.Ciągle optymalizuj funkcję „5 autonomicznych”, czyli niezależnej oferty, niezależne licytacja, niezależne zamówienie, niezależna dostawa i autonomiczna konserwacja ułatwia prowadzenie działalności.

Aby ćwiczyć, Huawei musi wygrać rynek biznesowy z partnerami

Dalszym wzmacnianiem systemu „Partner+Huawei” Huawei aktywnie wzmacnia partnerów, jednocześnie rozwijając więcej partnerów, realizując „zbieranie publicznej mądrości, wygrywając biznes” i skutecznie wdrażając strategię biznesową na rynku biznesowym do końca.W dzisiejszych czasach coraz więcej partnerów skorzystało z tego, a rola odgrywana w systemie „Partner+Huawei” staje się coraz bardziej widoczna.

Shanghai Kunlian Digital Technology Co., Ltd. oficjalnie współpracował z Huawei w 2022 r. Na początku współpracy Huawei skorzystał z promocji od specjalnej osoby do obozu, od wielu zachęt po United Explorer.Pod tym względem Zuo Xianchao, prezes Shanghai Kunlian, powiedział: „W przeszłości trudno było połączyć się z projektami Huawei. Teraz uzyskał wydajne, wysoką jakość i kompleksowe wsparcie i wzmocnienie pozycji Huawei, przynosząc nowe możliwości biznesowe, przynosząc nowe możliwości biznesowe, przynosząc nowe możliwości biznesowe i możliwości firmy. ”

Hangzhou Communication Technology, Ltd. jest także nowym partnerem Huawei.Na tej podstawie sama komunikacja Jiwang uświadomiła sobie również transformację ze sprzedaży skrzynkowej na cyfrowe rozwiązania wywiadowcze, które znacznie zwiększyło podstawową konkurencyjność przedsiębiorstwa.

Dla porównania Shenzhen Xinghua Times Technology Co., Ltd. jest starym partnerem, który współpracuje z Huawei od wielu lat.Kiedy dowiedzieliśmy się, że epoka Xinghua koncentrowała się na głębokiej uprawie branży medycznej, Huawei po raz pierwszy koordynował odpowiednich ekspertów z dużymi danych i sztucznej inteligencji. .

Z doświadczenia wzrostu partnerów, takich jak Shanghai Kunlian, Jiwang Communication i Xinghua, widać, że we wspólnej ekspansji rynku komercyjnego Huawei naprawdę traktuje partnerów jako klientów i implementuje koncepcję „Centric” Partner „Do konia i wyślij jedną podróż”, aby osiągnąć współpracę z partnerem, jednocześnie osiągając partnerów.

Jak powiedział Liu Yong, dyrektor działu sprzedaży komercyjnej i przedsiębiorstw Huawei China, powiedział: ”Poprawa współpracy partnerskiej, poprawa wydajności transakcji partnerskich, zmniejszenie kosztów transakcji partnerskiej i wspieranie partnerów we wszystkich aspektach jest łatwiejsze do prowadzenia działalności.

Aby lepiej służyć dobrym partnerom i rozwijać się, Huawei specjalnie zapraszał partnerów o wysokich wymaganiach wzrostu, silnych umiejętnościach technicznych i wygranej w branży.