Ostatnio Forbes China Development Forum zakończyło się z powodzeniem w Guangzhou w 2024 r. Forbes China Union Binguo Consulation opublikował „selekcję serii Chińczyków Forbes Chinbes Chinbes”.
UR został wybrany do Forbes China Good Brand Top50
Wybór UR wystarczy, aby podkreślić swoje cztery wymiary w Forbes: wydajność rynku marki, reputacja marki, wpływ na komunikację marki i wybitną siłę marki.
Rynek osiągnął dobrze, a także kwitnienie online i offline
Jeśli chodzi o online, wyniki UR są bardzo przyciągające oczy.Podczas Dnia Tmall Super Pinye w kategorii odzieżowej Super Brand Cautory GMV Super (z wyłączeniem złotej biżuterii).Jednocześnie UR zajmował pierwsze miejsce w branży odzieżowej damskiej, a także pięć kategorii sukienek, wyszyt t, koszul, spódnic i dżinsów na pierwszym miejscu.Ponadto, w zeszłym roku 618, wygrał listę kobiet odzieżowych w Tmall, Douyin i JD.com.
Jednocześnie rozwija się również rozszerzenie sklepu offline w UR offline i stopniowo wdraża rynki zagraniczne.Do tej pory sklep Global Store przekroczył 400, obejmując międzynarodowe rynki, takie jak Singapur, Tajlandia, Filipiny, i kształtując wyjątkową przestrzeń modową w połączeniu z lokalną kulturą w celu promowania internacjonalizacji marki.
Li Mingguang, prezes i dyrektor generalny FMG Group, wspomniał w wywiadzie medialnym, że definicja dobrych marek: „Kombinacja online i offline jest bardziej trzywymiarowa dla konsumentów. To naprawdę dobra marka” Honor na liście UR na liście „Good Brand of the Year” w 2024 r. Jest niewątpliwie wysokim uznaniem wartości marki i wpływu rynkowego.
Ur Singapore Baffles Flagship Store
Innowacja to przypływ, wiodącą międzynarodową estetykę
Jako szybka luksusowa marka mody, „szybka” podkreślona przez UR reprezentuje „ciągłą kreatywność”, nieustanną pościg i kierownictwo trendu mody oraz spełnia zmiany zmian na rynku konsumenckim Crescent.„Luksus” stanowi wyższe dążenie do artystycznej kreatywności, jakości, zrównoważonego rozwoju i doskonałości.W pierwszej połowie tego roku UR wziął motyw marki „Cities” i jednocześnie uruchomił hity wiosenne i letnie z nowymi produktami.UR nadal wykazuje pionierską estetykę z międzynarodowej perspektywy, przynosząc konsumentom wgląd estetyczny „krok”.
Twój wiosenny obraz obrazu
Twój letni obraz obrazu
Rezonuj konsumentów z wartościami, zwiększ wpływ marki
Z okazji Chińskiego Nowego Roku i Dnia Kobiet w tym roku UR wystrzelił pierwszy pokaz Micro -Variety Urban Cure i nowy widok krainy czarów, pierwszy pokaz micro -właściwości w mieście oraz „Spring Relief Flower Freagrance” Kobiet ” Plan portretu grupy.借助 明星 、 超模 以及 各 行 各 业 优秀 女性 力量 , 拉近 与 年轻 消费者 群体 的 心理 , ur 以 更 新潮 、 个性 且 温暖 的 方式 完成 了 多 次 用户 精准 触达 触达 触达 触达 触达 触达 以 以 以 价值观 鸣 鸣 消费者 , 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让 让Obraz marki staje się ciepły i przenośny.
Przez długi czas UR nadal rozwija się wraz z koncepcją rozwoju „raka konsumpcyjnego”, aktywnie reaguje na zmiany w zapotrzebowaniu na rynek konsumentów i ustanawia rezonans emocjonalny z konsumentami.W przyszłości UR nie zapomnie pierwotnej intencji i jest zaangażowany w zapewnianie wyższej jakości wrażeń konsumpcyjnych.
Raport/informacja zwrotna