Nasz reporter Xing Xiao’an Wu Jianfeng Yan Zhihong

  Fujian, jednocześnie gór i morze, doskonała ekologia, różnorodna kultura, pozbawiona suwakowa, bogate zasoby turystyczne.

  Turystyka kulturalna jest ważnym punktem wyjścia dla rozwoju gospodarczego i dobrego samopoczucia ludzi jest również kluczowym środkiem dla Fujian w stworzeniu miejsca błogosławieństwa i stworzenia życia o wysokiej jakości.

  Już w 2001 r. Prowincja Fujian zaproponowała cel „przejścia z dużej prowincji turystycznej do silnej prowincji turystycznej” i sformułowała „ogólny plan rozwoju prowincji Fujian w prowincji Fujian” przez 20 lat.

  Przez ponad 20 lat prowincja Fujian opiera się na zaletach lokalizacji i zasobów, opartych na bogatych ludzi i prowincjach, a także traktowanej turystyce za ważny przemysł i nowy punkt wzrostu gospodarczego w prowincji, i nieustannie promuje szybki rozwój kultury kulturowej Gospodarka turystyczna.W 2023 r. Przyjęcie turystyczne i turystyczne w prowincji Fujian osiągnęły 572 miliony, 698,108 miliarda juanów, które były 18 razy i 23 razy w 2000 r. Kulturalna gospodarka stała się branżą filarem 10%PKB prowincji i stała się prowincją „Four Economy”.

  Opierając się na nowym punkcie wyjścia, prowincja Fujian zabrzmiała opłatę za stworzenie „świata, w którym żyjesz turystyczny”, dno ekologiczne, dusze kulturowe, góry i morza, a rynek turystyki kulturowej żyje i ogień. nadal się rozwijał.

  „Sekcja Fujian” boomu turystyki kulturowej

  Na głowie noszą spódnicę i „花 花 身”, stojącą na dachu, który może cieszyć się wieżą wschodnią i zachodnią, pięknym zdjęciem.Chociaż właśnie minęły święta, turyści w starożytnym mieście Quanzhou wciąż nadchodzą, wykazując popularność.

  Jako nowe „miasto świata”, to „miasto skarbów” w Quanzhou stało się dobrym sercem dla wielu młodych ludzi w ciągu ostatnich dwóch lat.

  „Starożytne miasto Quanzhou znajduje się w dzielnicy Licheng, a populacja regionu wynosi prawie 400 000. Przyjęcie turystów na ulicach Guangxi w okresie„ 1 maja ”jest prawie równe ludności dzielnicy powiedział, że podczas wiosennego festiwalu w tym roku starożytne miasto Quanzhou wylało 1,4 miliona ludzi.

  Według statystyk z biura turystyki kulturowej Quanzhou, tegoroczne święto „May 1. 146,83%Rok -JEDEN.

  Hong Shijian, szef trupy teatralnej Quanzhou Puppet, ma silne doświadczenie w zmianie turystyki kulturalnej Quanzhou.„Począwszy od Dnia Narodowego w zeszłym roku, nagle było gorąco. Ktoś ustawił się na trzy godziny pod palącym słońcem, tylko na grę marionetką”. Nie mogło zaspokoić potrzeb publiczności.Aby umożliwić ludziom zakupu biletów na mniejszą pozycję, zmieniłem się na sprzedaż biletów online.

  Gorący Quanzhou jest mikrokosmosem rozwijającym się rozwojem Fujian w ostatnich latach.Podczas wakacji „1 maja” Fujian stał się popularnym miejscem turystycznym.Około 870 000 turystów w Sanfang Qixiang w Fuzhou;

  Prowincja Fujian jest bogata w zasoby turystyczne. 5a w mieście. „Ponadto prowincja Fujian ma również 5 miejsc światowego dziedzictwa, 7 krajowych stref demonstracyjnych turystyki, 7 krajowych bloków turystycznych i rekreacyjnych oraz 1 krajowy kurort turystyczny.

  Opierając się na bogatych naturalnych krajobrazach i głębokim dziedzictwie kulturowym, popularność popularnej jest popularność turystyki kulturowej. być ignorowanym.

  Piosenki, góry i piosenki morskie

  Wschodząc w najwyższym punkcie systemu wyspy w Szanghaju, gdziekolwiek widok jest niebieski.Delikatna plaża rozciąga się na morze, a kamień jest rozproszony w pożądliwej dżungli.W oddali sylwetka skakającego Jinguang i Yufan przeplatała się w poruszającą się wyspę.

  Hrabstwo Dongshan jest szóstym co do wielkości hrabstwem wyspowym w kraju i drugim co do wielkości hrabstwem wyspowym w Fujian.W ostatnich latach, wokół budowy ekologicznej wyspy turystycznej w całym regionie, przeszłość wiatru i piasku wykorzystuje rozwój branży z ekologiczną dźwignią i badając „inny sposób jedzenia” rozległego oceanu.

  Jako mała wioska rybacka na zachodnim krańcu wyspy, ludzie w zachodniej części życia od pokoleń.Ze względu na wysoką temperaturę wody nie nadaje się do hodowli, a rybacy są bezczynne przez pół roku. Wąskie gardła.

  „Wszystkie nasze zasoby są w morzu, a wyjście jest również na morzu”. Wioska Xiaxi zaczęła upiększyć środowisko wioski, a także zaprosił Tajwan na zaproszenie Tajwan.

  Dzisiaj, kiedy wszedłem do Xikeng, schludne wiejskie drogi, rybacy oszołomili pływaki sieciami rybackimi i namalowali lokalną charakterystyczną ośmiornicę i abalone.Podczas plutonu rybackiego przy molo turyści czekają na projekty takie jak rybołówstwo morskie.Stojąc na Shorelon zestaw zachodu słońca rozlano na morze, a warstwa złotych fal świeciła.

  W przeszłości wioski „Genghai Muyu” były na drodze „integracji rybołówstwa i turystyki”.Xu Guixi powiedział, że teraz Xiaxikeng Village może zrealizować szczytowy sezon turystyczny w sezonie hodowli, a każda rodzina może tworzyć i zwiększyć dochody u drzwi domu.Wioska ma trzy restauracje morskie, 3 platformy turystyczne i 5 homestays.Z wioską Xiaxikeng zmienił się z wiosek rybackich odległych i zacofanych na wioski demonstracyjne na obszarach wiejskich i wioski turystyczne złotego medalu.

  Fujian jest na morzu, Fu jest w górach.Odsetek doskonałej jakości wody w głównym dorzeczu prowincji osiąga 99%, a odsetek doskonałej jakości wody w prawie Shuchy osiągnął 88,7%, a odsetek doskonałej jakości powietrza w dzielnicy i miastach osiągnął 98,5% zajął pierwsze miejsce w kraju od 45 kolejnych lat … zalety zasobów gór i morza oraz doskonała ekologia stają się ważną atrakcją turystyki kulturowej Fujian.

  Aby zagrać w morzu, Xiamen energicznie rozwinął gospodarkę morską, taką jak statki wycieczkowe, żeglarstwo i jachty. Nowe punkty wzrostu;

  W oparciu o cechy górskiego obszaru Londyan Gutian energicznie rozwija ekologiczną wolność i rekreację, a turystyka wokół MEIHUA nadal rozwija się; ;

  Według odpowiedniej osoby odpowiedzialnej za Departament Kultury Fuujian Provincial Department of Culture, oparty na cechach „dwóch linii” Shanhai, prowincja Fujian przeczyta „Shan Hai Jing” w nowej erze turystyki kulturowej w nowej erze, aby to zrobić Stwórz światowy cel turystyczny jako punkt wyjścia i promuj góry, miejskie i wiejskie turystykę kulturalną.

  Aktywacja cyfrowej wzmocnienia turystyki kulturowej IP

  Fujian jest miejscem narodzin cyfrowych Chin.W ostatnich latach prowincja Fujian nadal odgrywa przewagę nad „Digital Fujian”, wprowadzając innowacje w mechanizmie cyfrowego wzmocnienia i tworząc rynek podróży Wangwen.

  Jako miejsce światowego dziedzictwa Tulou jest jedną z najbardziej znanych wizytówek kulturalnych w Fujian. Yuanlou …

  Były Tulou polegał na wyjątkowym wyglądzie i przyciągnął jednak dużą liczbę turystów.

  Pod kierownictwem Ministerstwa Kultury i Turystyki w 2020 r. Gra online „Tianya Mingyue Sword” osiągnęła strategiczną współpracę z Turkrace Yongding w celu stworzenia zintegrowanego wciągającego doświadczenia turystyki kulturowej z cechami Hakka.Cyfrowa zawartość IP w grze łączy trzy Hakka Tulou Three Hakka Tulou z kandydatem do kultury Hakka Zhencheng Tower, Huanxinglou i Zhenfu Building. Tradycyjny Tulul wzrośnie i żyje.

  Budynek Huanxing, jeden z „trzeciego piętra”, obejmuje powierzchnię około 5000 metrów kwadratowych i ma 500 lat. Koniec końca końca „Wybrał budynek Huanxing jako wirtualny widok światowy IP i rzeczywistość Lokalne kontakty celne używają fizycznego budynku Huanxing i cyfrowego budynku Huanxing, aby stworzyć nowe doświadczenie w turystyce kulturowej.

  W fizycznym budynku Huanxing turyści mogą cieszyć się wciągającym teatrem, który integruje wciągające przewodniki, interaktywne sale wystawowe i odgrywanie prawdziwych scen.Gracze mogą wejść do unikalnej historii IP „The End of the End of the World”.

  W cyfrowym budynku Huanxing „Tianya Mingyue Sword” odtwarza styl i zwyczaje Hakka w grze za pomocą wielu środków, takich jak odzyskiwanie sceny, fabuła przygodowa i działania operacyjne, aby gracze mogli głęboko zrozumieć „Crown Crown Crown i” i „The” i „The” Crown Crown nie zapomnij o Central Plains;

  Zgodnie z błogosławieństwem cyfrowego IP ruch Yongding Tulou znacznie wzrósł.Dane pokazują, że w 2023 r. Liczba turystów w Yongding Tulou wynosiła aż 4,6614 miliona, przy dochodach 182 milionów juanów, z czego Tutu Yeye Dane turystyczne stanowiły 20 % do 30 %.Od stycznia do marca tego roku liczba rezerwacji biletów dla Yongding Tulou Group (Fujian Hakka Tulou) wzrosła o 80%rok do roku, a przychody z turystyki osiągnęły nowy poziom.

  Prowincja Fujian przyjmuje cyfrową budowę turystyki kulturowej jako rozwój turystyki kulturowej Podstawowe i wiodące projekty, promuje jakość usług turystycznych kulturalnych, rozszerza podaż produktów turystyki kulturowej i promuje modernizację konsumpcji turystyki kulturowej.„Plan wdrożenia promowania rozwoju wysokiej jakości cyfrowej turystyki kulturowej” w prowincji Fujian zaproponował, że do 2025 r. Sieć zasobów danych turystyki kulturowej osiągnie 100%zasięgu 100%zasięgu miejsc kulturalnych oraz literackich i sztuki uczelni w lub Powyżej poziomu miasta.Nowe technologie, takie jak 5G, Yuan Universe, Virtual Reality, Blockchain, sztuczna inteligencja i inne nowe technologie, pogłębiły swoje zastosowania w scenariuszach turystyki kulturowej, uprawiły 100 inteligentnych miejsc malowniczych i stworzyły 10 parków demonstracyjnych w branży kulturalnej (bazy) z głównym biznesem Przemysł jako główny biznes branży cyfrowej do budowy wielu cyfrowych muzeów, bibliotek, muzeów kulturalnych, muzeów sztuki itp., Aby zbudować szereg krajowych wiosek i miasteczków związanych z turystyką, rozwój cyfrowej turystyki kulturowej w prowincji osiągnął krajowy poziom wiodący.

  Cultural Casting Soul Turystyka

  Wchodząc do Yantai Mountain, Fuzhou, przyszedł silny nowoczesny styl.Jako najwcześniejsze „Centrum dystrybucji trendów” w Fuzhou, 17 -castry konsulatów (biur), wiele zagranicznych działań, kościołów, szpitali kościelnych i szkół kościelnych po Wuxing Merchants.W okolicy znajduje się 191 budynków Wenbao, budynki historyczne i tradycyjne budynki i są znane jako „Muzeum Architektury Świata”.

  W ostatnich latach Yantai Mountain polegał na bogatych zasobach historycznych i kulturalnych. Historyczny styl i dziedzictwo kulturowe Yantai łączą również wymianę sztuki i przestrzeń estetyczną.

  „Łączymy dojrzały model biznesowy z konkretną rzeczywistością tego obszaru, łączymy modę z tradycyjną kulturą tego obszaru i zdajemy sobie sprawę z integracji kultury historycznej i współczesnego życia”. Powiedział dziennikarzom, że wyróżniają się Góra Yantai „”, innowacje, wprowadza globalny format „Art+Culture+Trend+Business” i dokładnie lokalizuje młode grupy.W 2023 r. Skumulowany przepływ pasażerski w komercyjnym dzielnicy komercyjnej Yantai Mountain dotarł do 13 milionów pasażerów i sprzedaż 450 milionów juanów, co stało się jedną z podstawowych opcji dla turystów do sprawdzania w FUFU.

  Od okręgów historycznych i kulturalnych, takich jak Sanfang Qixiang, Quanzhou Zhongshan Road, Zhangzhou Tajwan Street, dla Meizhou Mazu, Dongshan Guandi, Jinjiang Caoyu i inna zróżnicowana kultura ludowa; Lakier, lakier nie -boczny, taki jak rzeźba linii, parasol z papieru olejowego; Fujian ma głębokie dziedzictwo historyczne i kulturowe oraz charakterystyczne cechy.

  -W Xiamen stale promuje plan „Gulangyu Island Museum”. turyści.

  —Longyan Changting opracował zalety kulturowe, takie jak narodowe miasta historyczne i kulturowe, stolice Hakka i małe czerwone Szanghaj. .

  —- Wu Yishan wykorzystuje zalety podwójnego dziedzictwa i światowej herbaty Oolong i czarnej herbaty oraz głęboko zintegruj kulturę herbacianą z turystyką, mieszkalnictwem, podróżowaniem, zakupem, rozrywką, pogłębianiem integracji brygad herbacianych, podróży sportowych, i podróże rekreacyjne.

  „Przestrzegaj„ Cultural Casting Soul and Tourism ”, Fujian będzie energicznie kultywować scenariusz formatu Jingcheng, wspólny dzień i noc, a główni goście dzieli głównych gości, podkreśla„ kulturę fawjowską ”i promować kulturę kulturalną Format turystyki „Tope”.

  Rozszerzenie turystyki kulturowej nowych prywatnych przedsiębiorstw

  W kwietniu tego roku w Quanzhou odbyła się Konferencja Rozwoju Gospodarczego Fujan Cultural and Tourism Economic.Na National Tide Art Festival, który odbył się w tym okresie, Fuujian Fangyuan Construction Group przyniosła niezależnie opracowany produkt „przedziału kosmicznego”.Te zgromadzone budynki są montowane przez lekkie materiały ochrony środowiska.

  W tym roku, dzięki witalności rynku turystyki i ciągłym ogrzewaniu z konsumpcji wakacyjnej, sprzedaż firmy zwiększyła roczny wzrost o 30%.„Ren Jianfeng, prezes Fangyuan Construction Group, powiedział, że w ostatnich latach nowe formaty wakacyjne oparte głównie na kempingach na świeżym powietrzu rozwinęły się szybko, a zróżnicowane produkty kempingowe, takie jak obozy namiotowe i obozy RV, stały się gorące. Gospodarka, badania i rozwój „Przedziału kosmicznego” i innych produktów, staraj się znaleźć nowe zalety wzrostu w integracji „turystyki kulturowej+prefabrykowanej”.

  Z perspektywy Ren Jianfeng naturalne wyposażenie Fujian Shanhai nie tylko położyło wyjątkową podstawę dla gospodarki kempingowej, ale także zapewniło ogromne możliwości rynkowe dla prywatnych przedsiębiorstw.Obecnie Fangyuan Construction Group wprowadziła produkty, takie jak lekka mobilna przestrzeń życiowa, przestrzeń rozrywkowa i przestrzeń społeczna Wygodne.

  Jako duża prowincja produkcyjna aktywna prywatna gospodarka jest główną cechą Fujian.Dane pokazują, że w prowincji Fujian w Prowincji Fujian w Prowincji A -poziomu A -poziomu 3/4 gwiazdki to prywatne przedsiębiorstwa. Przedsiębiorstwa stanowiły ponad 90%podmiotów na rynku kulturowymW momencie, gdy tradycyjne branże i prywatne przedsiębiorstwa są przekształcane i zaktualizowane, jak kultywować wiodące przedsiębiorstwa turystyczne kulturowej, wzmocnić główny organ rynku turystyki kulturowej i poprowadzić branżę turystyki kulturowej do integracji z tradycyjnymi zaletami produkcyjnymi i stymulować innowacyjną witalność tradycyjnych prywatnych przedsiębiorstw.

  Podczas konferencji rozwoju gospodarczego kulturowego i turystycznego w Fuujian w 2024 r. Prywatne przedsiębiorstwa z Quanzhou podpisały projekt Shili Taoyuan z rządem ludu hrabstwa Yongchun, z całkowitą inwestycją 3 miliarda juanów.

  „Quanzhou jest nie tylko bogatą kopalnią w kulturze, ale także czołowym innowacjami i otwarciem. Dziedzictwo historyczne i kulturowe, bogate zagraniczne zasoby chińskie i żywą prywatną gospodarkę to nasze wyjątkowe zalety”. Firma koncentruje się na tworzeniu trasy hotelowej, która jest pół godziny wokół Quanzhou i promieniowania 22 światów. 2 miliard.

  Skoncentruj się na stronie zaopatrzenia i kultywuj nową moc prywatnej gospodarki kulturowej i turystycznej.W ostatnich latach coraz więcej prywatnych przedsiębiorstw w produkcji Fujian jest optymistami co do możliwości turystyki kulturowej, zaangażowania się w turystykę kulturową i rosnące inwestycje w turystykę kulturalną.

  Peak to dobrze znany producent towarów sportowych w Quanzhou.W 2023 r. Podrzędna firma Pocket Guochuang współpracowała z Quanzhou i okręgowymi wydziałami turystyki kulturowej, aby wspólnie rozpocząć produkty kulturalne i kreatywne Smoka zodiaku, które szybko stały się eksplozją.

  „W połączeniu z istniejącymi kapciami„ Longsheng Nine Son ”dokonaliśmy dwóch innowacji w celu zintegrowania elementów kulturowych, takich jak Quanzhou Non -heritage.” Firmy odzieżowe wyraziły zamiar współpracy z nimi.

  Według Fuujian Provincial Department of Cultural Travel, prowincja Fujian skupi się na budowaniu świata, w którym można zrobić, podejmie innowacje i rozwój prywatnej gospodarki turystyki kulturowej jako ważnego zadania, a prywatne przedsiębiorstwa kulturalne i turystyczne do przekazywania ducha. „Odważ się być pierwszym, uwielbiając wygrać” i wspierać główną działalność, głęboką uprawę branż, innowacje i rozwijanie szeregu turystycznych i produktów kulturalnych, które pokazują „Fujian Smak” i odzwierciedlają światową jakość klasy. i promuj prywatne przedsiębiorstwa turystyczne kulturalne na szerszym etapie.

  Utwórz trylion -poziom „światowe miejsca turystyczne”

  1 maja nr 1 Scenic Road w Parku Narodowym Wuyishan została oficjalnie wprowadzona w Wuyishan City, Nanping.Jako kultowy projekt budowy pasa ochrony i rozwoju Parku Narodowego Wushan, ta droga krajobrazowa ma 251 kilometrów, mijając 40 wiosek w 11 miastach w Wuyishan City, Nanping i Jianyang District. -w punktach ”.

  Odpowiednia osoba odpowiedzialna za Wuyishan Cultural and Sports and Sports and Sports and Sports Tourism Bureau stwierdził, że ten standard zgodnie z „standardami międzynarodowymi, pozycjonowaniem chińskim i cechami Wuyishan”, obszarami i węzłami naturalnej ekologii ekologii i zasoby ludzkie Wuyishana i „podwójne światowe dziedzictwo” „Double World Heritage” są tworzone w serii i węzłach. Konfucjanizm.

  Kultura jest duszą turystyki, a turystyka jest przewoźnikiem kultury.

  „Dokładnie przestudiujemy i wdrożymy pomysły kulturowe najwyższego lidera, przestrzegamy kulturowych podróży tworzyw sztucznych, pojedziemy do tekstu, przyspieszy promocję głębokiej integracji i rozwoju kultury i turystyki, dodatkowo wzmacniamy gospodarkę i gospodarkę turystyczną, a także wyjdź na całość, a także wyjść z gospodarki i stworzyć światowe miejsce turystyczne.

  W ostatnich latach prowincja Fujian powtórzyła politykę i przepisy, takie jak „opinie na temat promowania rozwoju branży turystycznej o wysokiej jakości” i „środki motywacyjne w celu promowania rozwoju wysokiej jakości gospodarki turystyki kulturowej w nowej sytuacji”, promują The Nowej sytuacji ”, promować „10” z konsumpcji turystyki kulturowej, potencjał konsumpcji zwolnienia „27”, takie jak „1+N”, „1+N„ Skorzystaj z pakietów polityki dla przedsiębiorstw i innych środków preferencyjnych oraz energicznie aktywuj witalność turystyki kulturowej turystyki kulturowej .

  W oparciu o nowy punkt wyjścia, aby wykonać dobrą robotę w rozwoju gospodarki turystycznej kulturowej, w 2023 r. Fujian zaproponował systematyczną miarę marki marki „Haisi” z rdzeniem budowy świata, w którym .Prowincja Fujian planuje zbudować trzy charakterystyczne kulturowe pasy turystyczne włókien niebieskiego morza, zielony wypoczynek i czerwoną kulturę poprzez tworzenie pięciu obszarów aglomeracji turystyki kulturowej na miejscu światowego dziedzictwa, budować 7 szlaków turystycznych kulturalnych wzdłuż krajowego parku kulturowego długiego marszu, a także promować kulturowy park kulturalny i promować kulturowo Turystyka.

  Jako „punkt początkowy Haisi”, rozszerzenie międzynarodowego rynku turystyki kulturowej to znaczenie prowincji Fujian do zbudowania „świata, w którym można było być miejscem turystycznym”.

  Prowincja Fujian wdraża specjalne projekty kształtu IP za pośrednictwem prowincji i miast, a na podstawie 5 światowych zasobów turystycznych, w tym Fujian Tea i Quanzhou Ancient City.

  Zgodnie z ustawieniami docelowymi oczekuje się, że do 2026 r. Prowincja Fujian osiągnie całkowite przychody z turystyki ponad 1 biliona juanów, a całkowita liczba przyjęć turystycznych wyniesie ponad 730 milionów osiągnięć ekonomicznych.