China Business Daily (reporter Yu Jiaxin)C&A (Seattle w Seattle), która ma stuletnią holenderską markę szybkiej mody, nie tylko nie udało się zapoczątkować chińskiego biznesu, ale nie tylko nie udało się zapoczątkować przeniesieniem, ale spotkała się z ryzykiem upadłości i reorganizacji .
16 kwietnia publiczny przypadek nowo dodanego wniosku o sieć informacji o upadłości i reorganizacji w całym kraju w Seattle Family Trading Group Co., Ltd.Witryna pokazuje, że wnioskodawcą sprawy jest Shanghai Jinheng Law Consulting Co., Ltd., a sąd zajmujący się sądem jest trzecim pośrednim sądem ludowym w Szanghaju.
Kontynuuj zamknięcie sklepu, oficjalny dynamiczny przystanek, a status biznesowy przedsiębiorstwa okazał się nienormalny … co się stało po C&A po przejęciu przez firmy krajowe?
Pekryczny sklep fizyczny „wyjątkowy program”
China Business Daily Reporterzy dowiedzieli się, że C&A ma obecnie tylko jeden sklep fizyczny w Pekinie, który znajduje się na pierwszym piętrze centrum handlowego Huidang w dzielnicy Chaoyang w Pekinie.
Należy zauważyć, że sklep symbolizuje powrót C&A po wycofaniu się z rynku w Pekinie.Na początku ubiegłego roku sklep C&A Huiju został zamknięty, ogłaszając, że marka wycofała się z Pekinu.W lipcu tego samego roku oficjalnie otworzyło się centrum handlowe w Pekinie Chaoyang Huigang Port, a C&A ponownie przekazało na rynek w Pekinie jako jeden z głównych sklepów.
18 kwietnia reporter poszedł do sklepu, aby odwiedzić, że wnętrze sklepu od logo do sklepu było inne niż w poprzednim stylu marki, ale był bliżej „europejskiego stylu przemysłowego” jako całości.
Sklep C&A, położony na pierwszym piętrze Huidang Shopping Center, Chaoyang District, Pekin.(China Business Daily Reporter Yu Jiaxin/Photo)
Reporter widział, że kategoria odzieży w sklepie jest stosunkowo kompletna.Ponadto na półce wyświetla się akcesoria, takie jak odzież dla dzieci i czapki.
Wewnątrz sklepów.(China Business Daily Reporter Yu Jiaxin/Photo)
Chociaż sklep obejmuje niewielki obszar, tylko jeden lub dwóch pracowników w sklepie sprawdza i niewielu konsumentów kupuje.Członek personelu powiedział, że przepływ pasażerów sklepu w weekend wzrośnie.
Sklep jest oznaczony produktami „eksplozji sklepu”.(China Business Daily Reporter Yu Jiaxin/Photo)
Obecnie nowe produkty w sklepie mają rabat w wysokości 20 % zniżki, podczas gdy reszta produktów ma zniżkę „One Piece One Piece, dwa 50 % zniżki”, a siła rabatowa nowych produktów nie jest duży.
Niektóre produkty w sklepie są dyskontowane.(China Business Daily Reporter Yu Jiaxin/Photo)
Sklep sklepu offline nadal się zamyka
Jeśli chodzi o powrót C&A na rynek Pekin, niektóre osoby w branży spekulowali, że nie jest to znak marki „Huichun”, ale bardziej przypomina możliwość posprzątania zapasów.
W lipcu ubiegłego roku konsumenci z Shenyang powiedzieli, że Shenyang Zhongjie Dayue City „nagle pojawił się w sklepie C&A, ale produkty zostały zdyskontowane i promowane, i wyglądało to jak zapasy przetwarzania”.
Informacje publiczne pokazują, że w sierpniu 2020 r. C&A, które spadły w wynikach, ogłosiły, że sprzedaje swój chiński biznes China Science and Rong Investment Fund Management (Beijing) Co., Ltd. (zwane dalej Zhongke Gonglong) .Rozumie się, że firma jest spółką inwestycyjną private equity.Przed sprzedażą chińskiej firmy C&A otworzył w sumie 66 sklepów w 22 miastach w Chinach.Dla globalnej marki szybkiej mody liczba ta nie jest olśniewa.
Po przejęciu przez firmy krajowe, C&A nie osiągnęły dobrego rozwoju „lokalizacji” zgodnie z oczekiwaniami, a liczba krajowych sklepów fizycznych nadal spadała.Według niekompletnych statystyk, od przejęcia działalności krajowej do końca 2023 r., Marka została zamknięta w sklepach fizycznych w Pekinie, Szanghaju, Nanjing, Shenyang i innych miastach.W lutym tego roku sklep C&A Qingdao Locai City, który był głównym sklepem miejskim, został zamknięty.Osoby zaznajomione z tą sprawą stwierdzili, że sklep otworzył się od 11 lat i początkowo był to sklep z podwójnymi warstwami, a skala została zmniejszona do jednego piętra w późniejszym okresie.31 marca, z powodu wygaśnięcia umowy najmu centrum handlowego, ostatni sklep C&A w Jinan City -Lingxiu City Guihe Center został oficjalnie zamknięty.
Online, wydaje się, że urzędnik C&A powstrzymał powiązany rozgłos.Reporter zauważył, że obecnie ostatnia aktualizacja oficjalnego publicznego konta WeChat WeChat „CA China” pozostała 2 sierpnia 2023 r., A oficjalne Weibo przestało aktualizować już 30 czerwca 2021 r.Ponadto w listopadzie 2022 r. Marka ogłosiła na koncie publicznym WeChat, że uruchomiono oficjalny mini -program Mall Mini, ale aktualne informacje o interfejsie informacyjnym pokazują, że sklep jest „zamknięty”.
Oficjalny aplet C&A pokazuje obecnie „chrapanie”.(Obraz przechwytuje oficjalny C&A Mini -Program)
Jeśli chodzi o odpowiednią sytuację wniosku przedsiębiorstwa o przegląd upadłości, numer kontaktowy reportera dostarczany przez przedsiębiorstwo wielokrotnie nie mógł być podłączony.„Oficjalna obsługa flagowego sklepu” platformy Taobao powiedziała reporterom, że kanały internetowe i kanały offline są obsługiwane osobno.
C&A Taobao Flagship Store Response Customer Customer Service.(Photo Intercept Reporter z C&A Taobao Flagship Store Dialog obsługi klienta)
Długoterminowe nieprawidłowości w statusie biznesowym biznesowym
Niezależnie od „starych fanów” „pokonania Maicheng” C&A w Chinach.Wśród nich wielu konsumentów wspomniało, że niedrogie ceny i różne style są znaczącymi zaletami marki.
Niektórzy internauci powiedzieli: „Wcześniej mój chłopak kupił ubrania i poszedł bezpośrednio do tego domu. To było 100 % na zakup, a modele mężczyzn były naprawdę dobre -poczuła trochę„ litości ”o C&A’s’s’s Kontynuacja zamknięcia sklepu dzisiaj.Niektórzy konsumenci twierdzą również, że tęsknią za marką o tej marce około 10 lat temu, ale teraz marka stała się „łzami czasów”.
Wciąż pamiętam, że kiedy grupa C&A sprzedawała chińskie spółki zależne, miała wielkie oczekiwania dotyczące rozwoju chińskiego rynku.Allan Leighton, prezes zarządu grupy C&A, powiedział kiedyś, że Chiny zawsze były uważane za ważny rynek wzrostu przez grupę. Uwaga na prace lokalizacyjne.Jako nabywca Zhongke Tongrong wyraził uznanie podstawowej wartości i zrównoważonego rozwoju marki, a także miał nadzieję, że nadal osiągnie wartość marki w przyszłości.
Jednak problemy, takie jak niewystarczające innowacje i styl produktu, nie mogą nadążyć za potrzebami mody i nie poprawiły się po przejęciu marki.Wcześniejsi ludzie, którzy byli bliscy C&A, zgłosili, że zespół projektowy w różnych krajach był inny.
Ponadto, odkąd działalność C&A została nabyta, marka często ujawniła duże zwolnienia i zaległości w wynagrodzeniach pracowników.Zgodnie z informacjami z kontroli przedsiębiorstwa, Seattle Family Trading Group Co., Ltd. ma obecnie 798 własnych zagrożeń i 537 związanych z tym ryzyka i było nieuczciwym przedsiębiorstwem ogłoszonym przez Supreme People Court. 10 razy, a jego przedstawiciel prawny Lu Ruilong był również ograniczony do wysokiej konsumpcji w listopadzie 2021 r.7 grudnia 2023 r. Przedsiębiorstwo zostało uwzględnione na liście „Nieprawidłowej operacji” ze względu na niezdolność do skontaktowania się z zarejestrowanym miejscem zamieszkania lub miejsca biznesowego.
Seattle Family Trading Group Co., Ltd. jest obecnie w stanie „nietypowej” i „nieuczciwości”.(Zdjęcie przechwytujące samozwańczą witrynę sprawdzania przedsiębiorstw)
Należy również zauważyć, że partia akwizycji firmy C&A Krajowa nabyła również francuską pamięć podręczną marki Fast Fashion w Chinach w 2021 r.Ale podobnie jak los C&A, pamięć podręczna pamięci podręcznej została również ujawniona w 2022 r., Że doświadczał „Stagnacji online i dużych zasad zamkniętych sklepów offline”, a status biznesowy był niepokojący.
Znawcy sugerują, że przyjęcie C&A jako przykład, jeśli szybka marka mody chce zreorganizować się w konkurencji rynkowej, musi zacząć się na wiele sposobów.W szczególności marka powinna ponownie zbadać i dokładnie zlokalizować docelową grupę konsumentów; z konsumentami.
Raport/informacja zwrotna