W kwietniu siedmioczerza wilka chińskiej marki przywódczej mody zorganizowała „Seven Wolf Aircraft Carrier Show i konferencję na temat nowej łodzi na wiosnę / lato 2024-2025” na szanghajskiej zielonej łodzi Oriental.Ambasador marki Wei Zheming, aktor nowej generacji Na Ran, Wang Ziqi i Fashion Big Coffee Gogoboi Yu Bo zgromadzili się, aby zobaczyć wydarzenie tej branży modowej.

Siedem wilków zawsze nalegało na tworzenie jakości z pomysłowością i ciągłe dążenie do doskonałości i innowacji.Na tej konferencji prasowej siedem wilków połączyło idealne połączenie technologii z modą, pokazując serię nowych produktów o praktyczności i designu.Wśród nich siedem kurtek technologii podróży biznesowej Wolf i pamiątkowe modele lotniskowców jest szczególnie zauważalne, w pełni pokazują głęboką uprawę siedmiu wilków na kategorie kurtki, podkreślając integrację kultury marki i innowacji technologicznych.

Warto zauważyć, że w rocznym raporcie o wydajności w 2023 r. Opublikowanym niedawno przez Seven Wolf rozdano jasną transkrypcję.W okresie sprawozdawczym siedem wilków osiągnęło przychody w wysokości 3,445 miliarda juanów, wzrost o 6,7%roku -zysk netto matki netto wyniósł 270 milionów juanów, co stanowi wzrost o 79,3%roku.Za rozwojem wydajności znajduje się wdrażanie strategicznych modernizacji marki.Od czasu strategii marki „eksperta kurtki” w 2023 r. Siedem wilków było zdominowane przez rynek męski i kurtkę.

Podobnie jak siedmioosobowy przewodniczący Wolfa, Zhou Shaoxiong, wspomniał na konferencji prasowej: „Chiński przemysł modowy pokazał nowy model coraz bardziej zróżnicowanego, wysokiej wydajności i technologii. Dzięki integracji osobowości, dzięki tej współpracy, mamy nadzieję podniesienie Integracja mody i technologii z nową wysokością, badaj rozwój odzieży, a dalszy konsoliduj status siedmiu ekspertów z kurtką Wolf i prowadzą innowacje chińskiej odzieży męskiej.