Podany obiekt źródła/wywiadu

  (Reporter Jin Zhigang) Niedawno globalna platforma danych wywiadowczych cytowała najnowsze dane ze strony internetowej ECDB, w której Shein zajął trzeci co do wielkości sprzedaż mody w Stanach Zjednoczonych.Shein stał się także jedyną chińską firmą w pięciu najlepszych sprzedawcach mody online w Stanach Zjednoczonych.

  Według danych ze strony ECDB, Amazon i Wal -Mart są dwoma najlepszymi sprzedawcami w Stanach Zjednoczonych. i 8,9 miliarda dolarów amerykańskich.Późniejszy Shein, przy zapewnieniu bogatych zróżnicowanych i opłacalnych produktów modowych oraz wysokiej jakości i wygodnych usług, Shein przekroczył czwarty amerykański tradycyjny detalista Max Handel Max i piąty ranking Nike (Nike), piątej rankingu, The Piąt Sprzedaż netto dwóch firm w 2023 r. Wyniosła odpowiednio 6,4 mld USD i 4,5 mld USD.

  Obecnie Shein stworzył unikalny model rozwoju podwójnego silnika „niezależnej marki+platformy”.Z jednej strony, w dziedzinie niezależnych marek, Shein stworzył niezależne marki modowe, w tym Shein z innowacyjną elastycznością i modelem detalicznym online. W umocnieniu informacji i cyfrowej transformacji dostawców zwiększa wydajność ogólnego krążenia informacji, dopasowania i współpracy.

  Zgodnie z statystykami, pod koniec 2023 r. Dotacje na własne obsługę Shein pomogły ponad 130 fabrykom 430 000 metrów kwadratowych fabrycznej ekspansji i rekonstrukcji, z 22 000 beneficjentów i posiadały ponad 600 dostawców, aby umożliwić szkolenie; rodziny pracowników.

  Wśród dziesięciu najlepszych marek wzrostu w Stanach Zjednoczonych w 2023 r. ”Wydano amerykańską autorytatywną firmę konsultingową, Shein i Chatgpt, Openai, Facebook, Cocacola i inne międzynarodowe marki. .