Chao News Client Reporter Pan Jun
Kiedy turystów przyciągają pikantne i grilla Zibo, aby podróżować do okolicy.Możemy więc trochę otworzyć, a na przykład „herbata”, która jest kochana, może stać się najważniejszym wydarzeniem lokalnej promocji turystyki kulturowej. .
Tego dnia Maj Day wakacje, wiele lokalnych marek herbacianych, połączyło siły z lokalnym biurem turystyki kulturowej, aby utrzymać fale serc konsumentów.
Marka herbaciana „LAN i herbata”, która urodziła się tylko w zeszłym roku, stała się popularna w zakresie promowania tradycyjnej diety na północno -zachodniej części. herbata zarodka za darmo.Sweet Embery to tradycyjna dieta na północnym zachodzie.
Dzisiejsze „LAN i herbata” zostały reklamowane w miejscach, które turystów, takie jak lokalny metra, autobus, kolei prędkości i wspólnie dostosowane do turystycznych kart turystycznych.
„Yihe Hall” w regionie centralnym odbyła się konferencja strategiczna z turystyką kulturalną Luoyang w City, Luoyang City.
„Honey Snow Ice City” przeprowadził ograniczone zajęcia z lodówką.
„Overlord Tea Girl” uruchomiła w Hunan pudełko z przełomowym przełomem Changsha. kultura.
Czy można śledzić mleczną herbatę?
„Herbata” urodzona w Xi’an jest pełna charakterystyki w stylu krajowym.Połączenie „herbaty” i turystyki kulturowej Xi’an jest najbardziej atrakcyjne dla konsumentów.
„Ajiao Milk Tea” jest znana jako „światło herbaty tybetańskiej”.Małe składniki z mleka z zielonymi świerszczami i ziemniakami płaskowyżu można również doświadczyć w sklepie „Turism do pocierania ręki”.Kulturowe połączenie herbaty mlecznej i lokalnych cech stało się coraz głębsze i stało się podpisem miejskim.
W Nanchang, Jiangxi, w menu znajduje się ponad 30 pozycji. Turyści do zameldowania.
Jednocześnie uruchomili także różne kulturowe i kreatywne pieczęcie, aby skonfigurować w sklepie punkty tłoczenia, aby zaspokoić hobby „kolekcję pieczęci” młodych ludzi.Niektórzy internauci podzielili się nawet na to, aby pokryć wolne zestawy, poszli do Nanchang.
Interakcja między „” pałacem Wanshou a konsumentami jest również genialna.Ilekroć padła noc, brat i siostra Gao Yana nosili Hanfu i grali muzykę ludową przy oknie na drugim piętrze sklepu.„Inspiracja pochodzi z„ Pipa ”Bai Juyi, która odtwarza scenę„ Wciąż przytulanie Pipa Half -Cover i zacznij się wychodzić ”. Mam nadzieję, że dostanę turystów inną scenerię.
Ancient wind environment+unique products+immersive consumer experience, allowing many tourists to use „鲲 古” as a must -have attraction for punching in Jiangxi tourism. exposure.Niektórzy internauci zorganizowali strategię wydajności, aby dzielić najlepszą pozycję kamery.W Vibrato blogerzy udostępnili wideo z występu na żywo, z maksymalnie 1,88 miliona polubień.
Dla wielu lokalnych marek herbaty mlecznej dobrze jest stać się nośnikiem noszącym kulturę regionalną. Przyszłość nieuchronnie staje się coraz bardziej bliskość, ponieważ konsumenci dał więcej wyborów na rynek herbaty, który również przynosi bardziej inne doświadczenia i oczywiście będzie gotowe zapłacić za regionalną herbatę mleczną.
(Kompleksowe wykończenie: Caimen, China Beverage Express, Red Meal Network)
Raport/informacja zwrotna