Początek krajowych działań w zakresie promocji konsumpcji kulturowej i turystyki w 2024 r.
Guangdong będzie kultywować nowy model formatów konsumpcji z cechami Guangdong wokół jedzenia, przybrzeżnego, nocnej wycieczki, wydajności i innych hotspotów konsumpcyjnych
Yangcheng Evening News All -Media Reporter Li Cungen
23 kwietnia w 2024 r. W Zhuhai w Guangdong odbyła się ceremonia rozpoczęcia krajowych działań w zakresie konsumpcji kulturowej i turystyki w 2024 r. I wydarzenie domowe w krajowym tygodniu kultury i turystyki.
W 2024 r. National Cultural and Tourism Consumion Actions był sponsorowany przez Ministerstwo Kultury i Turystyki. Dzień Pracy „May Day”, Dzień Narodowy itp. Letni sezon turystyki i inne szczytowe sezony turystyczne, przez cały rok, seria bogatych i różnorodnych form działań konsumenckich.
Pozwól przedsiębiorstwu naprawdę skorzystać i pozwól ludziom być przystępnym cenowo
Wydarzenie domowe odbyło się przez Guangdong Provincial Department of Culture and Tourism oraz Zhuhai Municipal People’s Rząd w celu podkreślenia cech kultury kultury i turystyki. Temat Temat Credit Karta Karta kredytowa Prawa produktu China Performing Industry Stowarzyszenie Wydało tętniące życiem Projekt sztuki wykonawczej w sezonie młodzieżowym, China Tourism Group wydała linię podróży „May Day”, zakwaterowanie hotelowe dla środków preferencyjnych, Sinopec Sales Co., Ltd. Wydało środki preferencyjne takie Jako samowystarczalne tankowanie, pełna redukcja zakupów, bezpłatne mycie samochodów, ratowanie drogowe i ratowanie drogowe.
Doniesiono, że tegoroczne działania promocyjne kultury i turystyki pochodzą od kwietnia 2024 r. Do lutego 2025 Miesiąc, specjalne działania promocyjne i inne części.
W pierwszym kwartale całkowite przychody z turystyki Guangdong wyniosły 264,67 miliarda juanów
Podczas ceremonii premiery Departament Kultury i Turystyki w Guangdong ujawnił, że zgodnie z wstępnymi szacunkami w pierwszym kwartale tego roku miasta prowincji otrzymały łącznie 215 milionów turystów, wzrost o 39,2%rok -ego -y -y -Year; Całkowite przychody z turystyki wyniosły 26,467 miliarda juanów, co roku o 44,0%.Osiągnięcie tego osiągnięcia wynika z skutecznego wdrożenia dziesięciu głównych środków konsumpcji turystyki promocyjnej i skutecznego wdrażania środków ludowych, takich jak „Proszę, idź do Guangdong”.
Działania dotyczące konsumpcji konsumpcji kulturowej i turystyki w Guangdong w 2024 r. Koncentrują się na hotspotach konsumpcyjnych, takich jak jedzenie, przybrzeżne, nocne podróże, wydajność, rodzica -badania i parking oraz koncentrują się na promowaniu głębokiej integracji turystyki kulturowej, kultywując nowy model tego modelu tego Formaty konsumenckie z cechami Guangdong i satysfakcjonujące zużycie konsumpcji.„Międzynarodowe Muzeum” wydarzenie główne w Guangdong odbędzie się w Zhongshan City w dniach 16–18 maja; Z dnia dziedzictwa kulturowego i naturalnego odbędzie się w dystrykcie Nanhai w Foshan City w dniach od 7 do 10 czerwca.
Ponadto w całej prowincji przeprowadziła serię działań promocyjnych konsumpcji kulturowej i turystyki wokół „milionów projektów”, a także wprowadził „Travel with the Event”, „Śledź tendencję podróży”, „Znajdź jedzenie to podróż” , „Śledź projekt” „Śledź projekt” „Śledź projekt” „Śledź projekt” „Śledź projekt” „Śledź projekt” „Śledź projekt” „Śledź projekt” „Śledź projekt” „Śledź projekt „„ Śledź projekt ”„ Śledź projekt ”„ Śledź projekt ”„ Śledź projekt ”„ Śledź projekt ”„ Śledź projekt ”„ Śledź projekt ”„ Śledź projekt ”„ Śledź projekt ”„ Śledź projekt „„ Śledź projekt ”„ Śledź projekt ”„ Śledź projekt ”„ Śledź projekt ”„ Śledź projekt ”. Podróżowanie w różnych cechach, takich jak krótkie dramaty” „Śledź kolej i czerwone znaki” i inny charakterystyczny motyw zajęcia podróżnicze.Niektóre miasta i miasta przeprowadziły szeroką współpracę w zakresie powiązań konsumenckich i współpracy przemysłowej oraz wprowadziły regionalne środki konsumpcji integracji i działalność promocyjną konsumpcji.
W tym samym czasie w specjalnych działaniach dokowania „Setki miast i setki dzielnic” Plan działania kultury i turystyki, Guangdong Provincial Department of Culture and Tourism przyznał tablicę „Kulturalną stacji turystycznej” z Guangzhou South China Sub -Branchange China Banku przemysłowego i komercyjnego Chińskiego, oznaczając pierwszą instytucję finansową w prowincji, stacja osiedliła się w Guangzhou.
Raport/informacja zwrotna