Oryginalny tytuł: Dzielenie się możliwości możliwości Muzeum mody w Hongkongu to „portret” dla lepszego życia

Nowy klient Hainan, reporter Nanhai.com Du Yuluo

18 kwietnia 6 -dniowy China International Consumer Products Expo (zwany dalej „Clean Expo”) zakończyło się w Hainan.Zebrane są dobre rzeczy w stylu Hongkongu, przybyli konsumenci, a wystawcy wracają.24 Hongkong Enterprises przyniosło prawie 40 globalnych marek, aby pojawiły się w Muzeum Mody w Hongkongu i nadal rozszerzyły „Krąg Friends” na „Portret” dla lepszego życia.Jeden puls jest podłączony do współpracy.Ponieważ Hainan stoi w fali rozwoju historycznego, przyspieszając budowę portu wolnego handlu, wymiana gospodarki i handlu między portem Qiong jest coraz bardziej bliżej, a wyniki współpracy są stopniowo widoczne.

Podczas Expo popularne było Muzeum Mody w Hongkongu.Reporter Li Hao zdjęcie

Hala wystawowa jest rozwijająca się, innowacyjna i wysoka, produkty są nieograniczone

Jako „stary przyjaciel” Expo, Muzeum Mody w Hongkongu powtórzyło się w tym roku, obejmując obszar 600 metrów kwadratowych i jest największą sale wystawienniczej w globalnym obszarze wystawy konsumenckiej.

W Muzeum mody znajdują się trzy obszary wystaw „produktów zdrowotnych”, „Produkty życia domowego” i „Mase Trend”. Od produktów żywnościowych i zdrowotnych po biżuterię, a następnie produkty do życia w domu.

Podczas Expo popularne było Muzeum Mody w Hongkongu.Reporter Li Hao zdjęcie

Przed wystawą francuskiego biżuterii Co., Ltd. wykwintne i unikalne akcesoria złotych i srebrnych i inne akcesoria przyciągały ludzi, którzy przestali je nosić; Co., Ltd. obok obszaru wystawy Technology Co., Cool Harley Off -road Electric Rower przyciąga ludzi do oglądania testu; , Ltd. Wygląda na to, że ludzie wchodzą na ulice Hongkongu i zanurzają się w modzie.

„Expo konsumenckie zapewnia platformę do wyświetlania najnowszych produktów dla wystawców w Hongkongu, umożliwiając globalnym konsumentom zrozumienie i doświadczenia produktów Hong Kong osobiście, zwiększając w ten sposób zrozumienie globalnych marek Hongkongu”. Przedstawiciel Biura Rozwoju Handlowego Hongkongu Południowo -Chiny, powiedział w przypadku Hongkongu Enterprises, Clean Expo jest nie tylko etapem wykazywania siły korporacyjnej, ale także „Pulcrum zaufania” pierwszego sklepu i pierwszego zakładu osiedlonego w Hainan Free Trade Port.

„Uczestnictwo w przedsiębiorstwach w Hongkongu może zrozumieć potrzeby i trendy rynków międzynarodowych za pośrednictwem Expo Consumer, jeszcze bardziej zwiększyć jakość produktu i innowacje, wzmocnić konkurencyjność firm w Hongkongu na rynku globalnym oraz promować współpracę i wymianę między biznesmenami w Hongkongu i inne branże na świecie.

Podczas Expo popularne było Muzeum Mody w Hongkongu.Reporter Li Hao zdjęcie

Nowy trend konsumpcji kupców do eksploracji wiatru Hongkongu jest zróżnicowany

Komunikacja między przedsiębiorstwami, kolizja między stroną dostaw a stroną konsumencką stała się głównym tematem w tym roku Muzeum Mody w Hongkongu.

Czerwona opaska na rękę Plus srebrne tarczy, które współistnieją z niskim kluczem i luksusem … w obszarze wystawowym Lean (China) Co., Ltd., nowy niszowy zegarek przyciągnął uwagę wielu kupców.Dyrektor generalny firmy HU Luxi stwierdził, że tegoroczny trend konsumpcyjny zmienił się.W poprzednich latach popularne zegarki są bardziej popularne, takie jak zegarki FILA (plik), Snoopy (Snoopy) itp. W tegorocznych niszowych i poszczególnych zegarkach przyciągnęły większą uwagę sprzedawców, a bardziej zróżnicowane trendy konsumpcji sprawiły, że tam jest sposób odbijać.

Podczas Expo Muzeum Mody w Hongkongu zostało dobrze przyjęte w różnych kolorach Muzeum Mody Hongkongu.Reporter Li Hao zdjęcie

„Wielu młodych ludzi ma własne unikalne wgląd w koncepcję„ trendu mody ”i myśli, że niektóre niszowe marki są bardziej zgodne z własną osobowością i tonem, więc wybór zakupów się zmienił, co pozwala nam zobaczyć nowe Potencjał rynkowy.

Popularność konsumpcji mody wciąż rośnie, a popularność konsumpcji zdrowotnej stale rośnie.W obszarze wystawowym o wysokiej częstotliwości (Hongkong) Co., Ltd. wielu nabywców znajduje się przed szalikiem na szyję czarną.„Obecnie ludzie mają dużą presję, a ich ramiona i szyje stały się powszechne. Dlatego nowo uruchomione produkty firmy zostały powitane”. (Hongkong) Co., Ltd.

Na tegorocznym spotkaniu konsumpcyjnym kawa ekologiczna przyniesiona przez Okin International Enterprise Co., Ltd. zawierała wysoką jakość Ganoderma Spore, co było faworyzowane przez wielu dużych nabywców torów zdrowotnych, komunikując się z przedsiębiorstwami w Hongkongu, pozostawiając wizytówki; 50 popularnych produktów przyciągnęło również wielu nabywców. -Winne Współpraca.

Podczas Expo Muzeum Mody w Hongkongu zostało dobrze przyjęte w różnych kolorach Muzeum Mody Hongkongu.Reporter Li Hao zdjęcie

W obszarze wystawowym Yuanda Trading Co., Ltd., nowy produkt kempingowy przyciągnął kupujących do zgłoszenia się i zapytania.Według odpowiedniej osoby odpowiedzialnej firmy, poprzedni kemping „poza kręgiem”, konsumenci, zwłaszcza młodzi konsumenci, coraz większą uwagę na zaspokojenie potrzeb umysłowych.W związku z tym firma wprowadziła prosty produkt kempingowy, umożliwiając konsumentom osiągnięcie łatwej podróży i szczęśliwej zabawy.

Pierwszy Wawu Optoelectronics Technology Co., Ltd., który po raz pierwszy uczestniczył w spotkaniu, przyniósł nowy produkt Smart Harley Climbing Car, jest powszechnie preferowany przez konsumentów.„Łączymy rowery i pomagają pojazdom. Ten samochód charakteryzuje się niską i ochrony środowiska”. Reakcja rynkowa jest dobra, a jednocześnie wykopała dobre zasoby klientów.

W obliczu zróżnicowanego popytu konsumenckiego nabywca z Jiangsu uważa, że ​​iteracja nowego produktu odzwierciedla również zmiany w obecnym stylu życia konsumenckim, potrzebach konsumpcji i koncepcjach konsumpcyjnych.Jako dealer kanałów, kiedy tym razem przybyłem na wystawę, Yun Neng chciał przede wszystkim zrozumieć nowe zmiany i trendy po stronie podaży i popytu oraz znalazł więcej możliwości biznesowych w poszukiwaniu większych możliwości współpracy.

Podczas Expo Muzeum Mody w Hongkongu zostało dobrze przyjęte w różnych kolorach Muzeum Mody Hongkongu.Reporter Li Hao zdjęcie

Dzielenie się możliwościami dla współpracy i modernizacji gangu Qiong

„Przybyliśmy na Expo Konsumenckie co roku. Osoba firmy powiedziała, że ​​w następnym kroku firma stopniowo rozszerza rynek offline, łączy zalety zasobów z rozległym rynkiem portu Free Trade Port Hainan i dalszy rozszerza się Popularność marki firmy.

„Produkty, które przynosimy, sprzedają światło, a wiele osób prosi nas o zapytanie o zakup”. Firma widzi „Wejście w okazji będzie w przyszłości przyspieszyć współpracę z Hainanem.

Podczas Expo Muzeum Mody w Hongkongu zostało dobrze przyjęte w różnych kolorach Muzeum Mody Hongkongu.Reporter Li Hao zdjęcie

Odpowiednia osoba odpowiedzialna za Yuanda Trading Co., Ltd. powiedziała, że ​​najbardziej imponującym wrażeniem obecnej wystawy jest dywersyfikacja wystawców, zarówno z importowanymi markami, jak i znanymi markami krajowymi.„Nasza firma w przeszłości uczestniczyła w wystawie B2B, a ta wystawa zapewniła nam rzadkie możliwości skontaktowania się z większą liczbą konsumentów i mediów w różnych kanałach. Jest to doskonała próba zwiększenia ekspozycji na produkt”.

„Zakup wszystkich jest pełen entuzjazmu i zasadniczo sprzedawanie, dzięki czemu jesteśmy pełni oczekiwań i zaufania do przyszłorocznej wystawy!”Odpowiednia osoba odpowiedzialna za markę KIBO powiedziała również, że wielkość sprzedaży własnych butów w pierwszej publicznej sprzedaży dziennej, i jest bardzo znaczna.

Podczas Expo Muzeum Mody w Hongkongu zostało dobrze przyjęte w różnych kolorach Muzeum Mody Hongkongu.Reporter Li Hao zdjęcie

Podczas Expo Qionggang współpracował, aby ponownie ulepszyć.Qionggang Hong Kong Bureau (zwane dalej Biurem Rozwoju Handlowego w Hongkongu ”) i Hainan International Economic Development Bureau podpisało„ Memorandum o promowaniu współpracy gospodarczej i handlowej Qionggang ”. Profesjonalny przemysł serwisowy, promuj nowe możliwości inwestycyjne i dobre środowisko biznesowe dla profesjonalistów w Hongkongu oraz promuj więcej przedsiębiorstw w Hongkongu i Hainan, aby wspólnie zorganizować działania promocyjne w celu promowania chińskich przedsiębiorstw w celu „globalnego”.

Huang Tianwei powiedział, że w przyszłości Agencja Rozwoju Handlu w Hongkongu będzie nadal ciężko pracować, aby promować dalszą współpracę między Hongkongiem a Hainanem, i nie będzie regularnie organizować przedsiębiorstw w Hongkongu, aby odwiedzić Hainan, aby w pełni nawiązać kontakt z lokalnymi przedsiębiorstwami w Hainan, aby pomóc w Hainan, aby pomóc Więcej firm w Hongkongu jak najszybciej wpada w Hainan.